Avatar billede t0rup Nybegynder
05. januar 2007 - 17:40 Der er 10 kommentarer

dc plus plus ?

kommer ingen hub liste frem?? jeg er ret så idiot til det her så skal nok have det skåret det lidt ud i pap :(
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. januar 2007 - 17:56 #1
Du skal selv indføre hubs som du kan hente her -->

Du kan selv vælge nogle der passer dig: danske, hubs med mange brugere, hubs uden begrænsning eller lav grænse for, hvor meget man skal dele osv... der findes også "private" hubs der ikke er med på listen, det kan f.eks. være hubs som nogene har oprettet og kun gør tilgængelige for venner og bekendte (ofte hubs med specielt indhold)
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. januar 2007 - 17:56 #2
Avatar billede t0rup Nybegynder
05. januar 2007 - 18:00 #3
hva skal jeg gøre med den? :)
Avatar billede t0rup Nybegynder
05. januar 2007 - 18:05 #4
før i tiden når jeg trykkede public hubs væltede det ind med forskellige jeg kunne logge på
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. januar 2007 - 18:29 #5
Så må de på en eller anden måde være forsvundet fra din DC++ !

I hubs-afdelingen i DC++ kopiere du oplysningerne ind fra den hubs på listen du ønsker at bruge.
Avatar billede t0rup Nybegynder
05. januar 2007 - 20:20 #6
hvis jeg ønsker at bruge en dansk hub skal jeg så sætte http://www.hublist.org/PublicHubList.co ...dk.hublist.org/
ind? sys ik det ser helt rigtigt ud.... og det virker stadigt ikke :(
Avatar billede t0rup Nybegynder
05. januar 2007 - 20:23 #7
hva skal der stå dk.hublist.org/ http://www.hublist.org/PublicHubList.co
http://www.hublist.org/PublicHubList.dk.hublist.org eller hvordan.... er sku lidt forvirret hva det her angår :)
Avatar billede t0rup Nybegynder
05. januar 2007 - 20:31 #8
har os prøvet med quick connect ** Connecting to http://dk.hublist.org/PublicHubList.config.bz2...
*** Et forbindelsesforsøg mislykkedes, fordi den, der tilsluttede, ikke svarede korrekt efter en periode, eller forbindelsen mislykkedes, fordi den tilsluttede vært ikke svarede.

ku være man bare sku holde sig fra det møg :)
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. januar 2007 - 20:35 #9
Er lige optaget skal nok vende tilbage ;-)
Avatar billede t0rup Nybegynder
05. januar 2007 - 21:00 #10
takker