Avatar billede ruma1974 Nybegynder
04. januar 2007 - 18:49 Der er 11 kommentarer

køre cvs projekt fra eclipse

Hej,

Jeg får følgende fjel når jeg forsøger at kompilere i eclipse:

init_all:
[available] DEPRECATED - <available> used to override an existing property.
[available] Build file should not reuse the same property name for different values.

BUILD FAILED

Hvordan kommer jeg videre?

-Rune
Avatar billede cayman Nybegynder
05. januar 2007 - 13:20 #1
Kan du give lidt flere ínformationer:
1. Hvilket type projekt erdet
2. Hvordan er din kode stykket sammen
3. Har du et Stacktrace?
4. Hvad har det med cvs at gøre
Avatar billede ruma1974 Nybegynder
05. januar 2007 - 18:00 #2
Jeg beklager - jeg fik skrevet titlen og spørgsmål lidt for hurtigt.

Problemet er når jeg prøver at bygge en executable jar fil udfra build xml som kommer fra cvs projektet så får jeg følgende fjel:

Buildfile: C:\Documents and Settings\Administrator\workspace\weka\src\weka\build.xml
init_all:
[available] DEPRECATED - <available> used to override an existing property.
[available] Build file should not reuse the same property name for different values.
init_compile:
compile:
    [javac] Compiling 921 source files to C:\Documents and Settings\Administrator\workspace\weka\src\build\classes

BUILD FAILED
C:\Documents and Settings\Administrator\workspace\weka\src\weka\build.xml:81: Error running javac.exe compiler

Total time: 2 seconds
Avatar billede arne_v Ekspert
06. januar 2007 - 04:16 #3
hvad er der i build.xml linie 81 ?
Avatar billede ruma1974 Nybegynder
06. januar 2007 - 22:40 #4
<javac srcdir="${path_modifier}weka"
      fork="yes" memoryMaximumSize="${javac_max_memory}"
      destdir="${path_modifier}${build}/classes"
      source="1.5" target="1.5"/>

line 81 er:

source="1.5" target="1.5"/>
Avatar billede arne_v Ekspert
06. januar 2007 - 22:52 #5
har du en javac.exe i PATH ?
Avatar billede ruma1974 Nybegynder
06. januar 2007 - 23:36 #6
Nej, jeg angiver kun

C:\Java\jre1.5.0_06\bin

og javac.exe ser ikke ud til at følge med jre1.5.0_06
Avatar billede arne_v Ekspert
06. januar 2007 - 23:41 #7
javac task med fork="yes" kræver vistnok en JDK med javac.exe
Avatar billede ruma1974 Nybegynder
06. januar 2007 - 23:46 #8
mange tak - jeg prøver lige at installere JDK 6
Avatar billede ruma1974 Nybegynder
07. januar 2007 - 16:47 #9
Det virkede - så jeg er kommet et stykke videre - men nu har jeg følgende fjel:

[rmic] RMI Compiling 1 class to C:\Documents and Settings\Administrator\workspace\weka\src\build\classes
    [rmic] error: Invalid class file format in C:\Documents and Settings\Administrator\workspace\weka\src\build\classes\weka\experiment\RemoteEngine.class.  The major.minor version '49.0' is too recent for this tool to understand.
    [rmic] error: Class weka.experiment.RemoteEngine not found.
    [rmic] 2 errors

Jeg har installeret RMI. Det er lidt mystisk da RemoteEngine er hvor den bør værre.

[rmic] error: Class weka.experiment.RemoteEngine not found.

Fra XML build:

<rmic base="${path_modifier}${build}/classes"
      classname="weka.experiment.RemoteEngine"/>
Avatar billede arne_v Ekspert
07. januar 2007 - 22:55 #10
du kører en gammel rmic tool på en class fil compilet med en ny javac

jeg tror bare at du skal have din 1.6 rmic foran din 1.5 rmic i PATH
Avatar billede arne_v Ekspert
06. maj 2007 - 04:47 #11
ruma ?