Avatar billede feodor Nybegynder
04. januar 2007 - 14:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Admin system i asp eller php - tilføje nyhed til side?

Jeg har på en ny hjemmeside for en virksomhed brug for at give ansatte i virksomheden mulighed for at poste nyheder på forsiden.
Jeg forestiller mig en selvstændig loginside kun for ansatte som giver dem adgang til en side hvor de kan skrive tekst og evt. vælge et billede og herfra tilføje det direkte til hjemmesidens forside.
Hvordan laves dette nemmest?
Jeg har ikke før arbejdet med asp eller php, men regner med det skal laves i en af disse?
Er der nogen der ligger inde med links til sider der omhandler noget i denne stil?

I første omgang har jeg brug for at vide hvad retning jeg skal gå i. Senere bliver der nok brug for mere konkret hjælp.
Avatar billede keysersoze Guru
04. januar 2007 - 18:08 #1
om det bliver asp eller php gør ikke den store forskel - jeg arbejder i asp så derfor kan jeg bedst linke til sider omhandlende det; www.activedeveloper.dk - www.html.dk - www.netcoders.dk
Avatar billede feodor Nybegynder
10. januar 2007 - 12:53 #2
lukket
Avatar billede keysersoze Guru
10. januar 2007 - 18:09 #3
stadig ikke lukket - men kan da komme med et svar her.