Avatar billede ekzibit Nybegynder
04. januar 2007 - 09:54 Der er 1 løsning

Outlook med BCM laver fejl

Hej med jer,

I vores firmas lange mailkorrespondancer virker det som om at det kun er de øverste omkring 100 linier i en mail der kan bliver overført til BCM databasen. Dvs når andre skal følge en historik, kan de ikke se udgangspunktet i starten af mails'ene...eller konklusionen i en slutning af en lang mail.

Kan jeg ændre indstillingerne så alt data bliver overflyttet eller ligger der en programbegrænsning i BCM?
Avatar billede ekzibit Nybegynder
15. marts 2010 - 11:43 #1
Intet