Avatar billede osterland Nybegynder
03. januar 2007 - 17:38 Der er 1 løsning

Problemer vedr. Apple Airport express Base station

Hej!

Computer: Windows XP SP2

Jeg har tilsluttet min Apple Airport express Base station til min printer gennem en HUB. Ved at bruge programmet "Bonjour" printer jeg uden problemer når printeren er tilsluttet via HUB'en.
Nu har jeg også en ekstern HDD som også er sluttet til via denne HUB. Men jeg kan ikke få kontakt til hardisken trådløst som jeg kan med printeren... kan i hjælpe mig?

Da både printer og ekstern HDD er tilsluttet via HUB, og jeg godt kan få lov at printe, burde der jo heller ikke være noget til hindre for at jeg også kan se min HDD?

Håber der er nogle der kan hjælpe

/Peter
Avatar billede aeblenet Nybegynder
03. januar 2007 - 18:56 #1
Hej Peter.

Jeg har aldrig hørt om andre der har været heldige at benytte sig af HD-deling gennem airport (med undtagelse af Ethernet-diske)
-der står udtrykkeligt i din Airport-indstilling "deling af printere" slået til eller fra.

Læs også denne udvidede manual (på engelsk)
http://manuals.info.apple.com/en/DesigningAirPortNetworks0190271.pdf