Avatar billede netslottet_com Nybegynder
03. januar 2007 - 14:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Popop box popper hele tiden op når den opdater

Her experter

Jeg har et problem med min chat netslottet.com

Problemmet er at når folk har logget ind og de åbener chat boxen så popper den hele tiden op når den opdater ?

har prøvet i 3 dage nu og finde ud af hvad fejlen er men det er i nu ikke løkkes

jeg bruger dette javascript til at opdater med på chatten

<script type="text/javascript">
setTimeout("window.location.reload()",2000);
</script>

Håber der er nogen experter der har svaret på problemmet
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2007 - 15:34 #1
Lav en test-bruger til os og en guide til, hvordan vi får det til at fejle.

/1
Avatar billede netslottet_com Nybegynder
03. januar 2007 - 16:15 #2
Okay

brugernavn: exp
password: experten

fejlen kommer når du er logget ind og man klikker på chat så kommer popup boxen fram problemmet er så at vær gang popup boxen opdater popper den op igen hvis man har minimeret den

Håber i forstår det ;-)
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2007 - 19:48 #3
Det er din load.php, der laver fejlen/featuren..

Selvom det er din form, du sætter focus på, får vinduet også focus.

Alternativt kan du tjekke på hasFocus på dit parent.document:

if(parent.document.hasFocus()){
    parent.document.beskedform.mes.focus();
}

Dette gør så, at det vil være muligt at navigere tilbage til chatten uden at der er focus på beskedform.mes.. Dette kan løses med <body onfocus='document.beskedform.mes.focus();'> eller noget i den stil.

Du kan jo prøve at arbejde med mine inputs og vende tilbage, hvis du stadig har problemer.
Avatar billede netslottet_com Nybegynder
04. januar 2007 - 11:26 #4
Det har du jo helt ret i 1000 tak

smid et svar ;-)
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2007 - 00:04 #5
Svar :P..