Avatar billede inkognito1 Nybegynder
23. maj 2001 - 23:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Submit to sider på en gang !

Kan man submit to sider på en gang i en formel ?

Altså sætte to ind af dem her.

<form id=\"form\" name=\"email\" method=\"post\" action=\"send.asp\" target=\"nederst\">
Avatar billede super_ko Nybegynder
23. maj 2001 - 23:56 #1
Hvad skal du dog bruge det til?? Det kan ikke lade sig gøre medmindre du lave to formler på din side!
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
23. maj 2001 - 23:58 #2
Hvad mener du?
Er det sådan at du slipper for at skrive til databasen fra 1. side, men så venter med det til 2. side?
Hvis det er tilfældet, så kan du jo sætte din submit knap til at sende alle variablerne til side 2. Jeg vil gerne forklare nærmere hvis det er sådan...
-Brian
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
23. maj 2001 - 23:59 #3
Ja men kan det lade sig gøre ved at trykke på kun en knap ?
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
24. maj 2001 - 00:02 #4
Jeg skal bare have den til at lave 2 actions når man trykker ... kan det lade sig gøre ?
Avatar billede super_ko Nybegynder
24. maj 2001 - 00:04 #5
Du kan lave en fil der modtager og så redirecter til en ny??!!!
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
24. maj 2001 - 00:09 #6
Problemet er at den ene side ligger på en anden server hvor jeg ikke kan redigere i den.

Og så vil have den efter at have sendt kommando til den anden side. At der kommer en anden side der siger er sendt.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. maj 2001 - 04:26 #7
Du kan gøre det med to rammer - men ikke ved at have to <form>-tags
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
24. maj 2001 - 11:06 #8
Du kan jo lave en form på din side 1. Så skal der i action stå fx:

<form method=\"POST\" action=\"http://www.server.dk/side2.asp\">
Når du så trykker submit, vil side 1 sende dataerne til side to hvor du fanger dem med asp.
Request.Form(\"Felt_navn\") osv...
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
24. maj 2001 - 17:23 #9
det avr din løsning der nærmede sig mest ..
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
24. maj 2001 - 18:36 #10
ok, men har du fundet ud af det?
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
24. maj 2001 - 19:37 #11