Avatar billede beta Nybegynder
03. januar 2007 - 00:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Linien på E Forside - Sektioner - konto, osv. mangler.

Jeg ved ikke helt om spørgsmålet egner sig bedst her, men på PC 1 her er linien "Forside - Sektioner - Konto..." osv. ikke synling. Det er den dog på PC2. Dvs. at der ikke kan oprettes spørgsmål på E på PC1 da tekst i linien ikke er synlig.

XP SP2. IE 6

Hvad kan det skyldes ?
Avatar billede plx Nybegynder
03. januar 2007 - 00:53 #1
det er et javascript problem
Avatar billede plx Nybegynder
03. januar 2007 - 01:01 #2
indstillinger for javascript kan findes under sikkerhedsindstillinger
Avatar billede vejmand Juniormester
03. januar 2007 - 01:03 #3
Kan det være fordi der mangler java på maskinen?
Jeg ved det ikke.... http://www.java.com/en/download/index.jsp
Avatar billede beta Nybegynder
06. januar 2007 - 14:20 #4
Under script indstillingerne er det sat til "aktivere", og den står til "Mellem". Hvilke sikkerhedsbetyndninger får det at sætte dét ned ? F.eks. netbank mm.

Jeg har netop testet på Java.com  : http://java.com/en/download/help/testvm.xml

- og her danser Duke lystigt fra side til side. Så det skulle være iorden.

Jeg ved ikke om det hænger sammen, men på min Gmail webmail har jeg fået problemer med at hvis jeg indsætter et billede i mailen "CTRL V", så bliver det ikke vist når mailen er sendt, og (meget ofte) heller ikke på modtagerens mail. Der er blot et rødt X og en tom kasse. Disse to problemer er kommet på samme tid som jeg husker det.
Avatar billede beta Nybegynder
04. februar 2007 - 13:10 #5
Tak for feedback. Det lykkes mig ikke at finde fejlen. Det blev nødvendigt med en gen-installation.