Avatar billede jul3 Nybegynder
01. januar 2007 - 12:20 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Windows slukker min skærm.

Hej eksperter.

Jeg har et problem med min computer. Hver gang jeg starter den op ser jeg ganske fint alt dos informationerne og start billede af windows , men længere kommer skærmen ikke.  Jeg kan hører at computeren starter vidre op , men der er intet signal til skærmen.

Jeg kan ganske fint starte op i fejlsikkertilstand og har ingen ting fundet efter scanninger. ( Ewido , avg , SAS , Ad-ware )

Nogen der har haft samme problem , må i meget gerne fortælle mig hvordan det løses. ( helst uden formatering ) :D

Jul3
01. januar 2007 - 12:30 #1
... du har (sansynligvis) valgt en for høj opløsning/frekvens til SKÆRMEN... Der ER signal men SKÆRMEN kan ikke behandle det...

I fejlsikker tilstand ændre opløsning/frekvens til noget lavere og kør igen...
Avatar billede jul3 Nybegynder
01. januar 2007 - 12:37 #2
kan du være mere præsis hvor jeg kan ændre det henne ?  den starter jo ikke ens grafik driver op. den kører jo bare i en standard agp ik ?  ( er ikke en hej i fejlsikkertilstand ) :D
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
01. januar 2007 - 13:04 #3
du starter op i fejlsikret tilstand.. højreklikker på baggrundsbilledet.. vælger egenskaber.. avanceret.. og der kan du sætte opløsningen..

Når dette et gjort.. (eks 1024 x 768 plejer de fleste skærme at kunne være med på).. trykker du ok .. og genstarter computeren ..
Avatar billede jul3 Nybegynder
07. januar 2007 - 16:56 #4
Det virkede ..

Jeg siger mange tark for hjælpen begge 2 ..

kan man dele pointne ud ?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
08. januar 2007 - 14:08 #5
Ja, det kan man godt.. du markere bare os begge når du accepterer svaret
Avatar billede theprofessor Nybegynder
08. januar 2007 - 15:53 #6
har du slået "standby funktionen" fra?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
08. januar 2007 - 16:03 #7
.... læs lige spørgsmålet igen fessor