Avatar billede ajenbo Nybegynder
31. december 2006 - 04:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger koder til hjælp med haste opgave (med betaling)

Jeg har brug for en flash koder til at lave følgende til et flash 8 form application.

http://jof.dk/liste.jpg
Hver kanp skal kalde en funktion med den id som er tildelt hverlinje.

Listen skal genereres og genopfriskes hver gang funktionen bliver kalt, data kan enten hentes som array når funktionen kaldes ( refresh(data); ) eller som .xml fil, det er op til dig.

eks på array:
data[0][id] = 48;
data[0][status] = 1;
data[0][navn] = 'MICHAEL HANSEN';
data[1][id] = 81;
data[1][status] = 2;
data[1][navn] = 'THOMAS HANSEN';

rød, gul, grøn, knap og scrollbar er lavet og vil blive sendt som .fla 8 fil.

I kan kontate mig via ajenbo@gmail.com eller ved at lægge et svar eller kommentar her.
Du vil blive betalt når du har afleveret den færdig funtion.

Det er en haste opgave få jo før jo beder.
Avatar billede maqhem Nybegynder
31. december 2006 - 12:43 #1
Hvor meget betales der?
Avatar billede ajenbo Nybegynder
31. december 2006 - 16:23 #2
jeg syndes 400,- er et rimeligt bud, ellers må du selv komme med et.
Avatar billede ajenbo Nybegynder
02. januar 2007 - 00:11 #3
Her er dataen i xml hvis det skulde være nemer.

<?xml version="1.0" ?>
    <spilliste>
      <spil status="1" navn="MICHAEL HANSEN" id="48" />
      <spil status="2" navn="THOMAS HANSEN" id="81" />
    </portfolio>

Det er ikke nogen stor opgave det er bare mig der ikke har afaring med ActionScript.
Der er også mulighed for at tjæne lidt extra på nogle andre løse ender jeg har hvis det skulde vække interesse.
Avatar billede ajenbo Nybegynder
05. januar 2007 - 03:22 #4
smid et svar maqhem så får du også lige 200 point oven i :D
Avatar billede maqhem Nybegynder
05. januar 2007 - 15:49 #5
Tak skal du have :)
Avatar billede maqhem Nybegynder
10. januar 2007 - 22:01 #6
Glemte du lige spørgsmålet hér? ;)
Avatar billede ajenbo Nybegynder
11. januar 2007 - 04:59 #7
Hov jeg er nok kommet til at afvise istedet for at acceptere :)