Avatar billede radion Nybegynder
30. december 2006 - 17:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

program til download af rss?

Hej Eksperter

Hvilket program kan jeg bruge til at checke og downloade video og lydfiler fra rss-feeds med? altså i stil med Itunes, men.. bare ikke Itunes

/Radion
Avatar billede anoz Nybegynder
30. december 2006 - 17:53 #1
Prøv at tage et kig på Songbird: http://www.songbirdnest.com/

Det er en mediaafspiller i stil med iTunes og Windows Media Player - programmet er stadig nyt og ikke færdigudviklet, og jeg har først lige selv hentet programmet, så jeg er ikke helt sikker på, om det kan dét du efterspørger...

mvh
anoz
Avatar billede radion Nybegynder
30. december 2006 - 20:11 #2
hmmm, ikke helt, jeg ville gerne have noget der kunne downloade, uden at være et medieafspiller, i princippet kunne jeg også sætte winamp og itunes til det, men.. skæg for sig og snot for sig :)
Avatar billede anoz Nybegynder
30. december 2006 - 23:29 #3
Nåh ok... forstod dit spørgsmål som om, at du vil have et program, der kan hvad iTunes kan - og det vigtige var, at det ikke var iTunes... så har jeg desværre ikke rigtig nogen idéer.

mvh
anoz
Avatar billede radion Nybegynder
31. december 2006 - 01:34 #4
Nej, det skal egentlig bare være en rss fil downloader :) hvis en sådan findes?
Avatar billede radion Nybegynder
25. februar 2007 - 00:39 #5
lukker