Avatar billede corax Nybegynder
30. december 2006 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fatal error problem

Hej.

Jeg har en Fatal error: Cannot access empty property in /usr/home/web/*mit_user*/includes/portal_rss.php on line 22

Jeg kan desværre ikke hitte ud af fejlen så hjælp ønskes.

På forhånd tak.

<?php
if ( !defined('IN_PHPBB') )
{
        die("Hacking attempt");
}

// Portal block #1
$sql = "SELECT * FROM ".RSS_TABLE."
        WHERE rss_location = 3
        AND rss_enable = 1";

if(!$result = $db->sql_query($sql))
{
        message_die(GENERAL_ERROR, "Could not query RSS news information", "", __LINE__, __FILE__, $sql);
}

$rss_rows = array();
$row = $db->sql_fetchrow($result);

$rss = new rss();
$rss->$items_limit = $row['rss_limit'];
$rss_items = $rss->Get($row['rss_url']);

if($rss_items['items_count'] != 0)
{
        $template->assign_block_vars("rss_block1", array());
}

$max_rss = ($rss_items['items_count'] < $row['rss_limit']) ? $rss_items['items_count'] : $row['rss_limit'];
for($i=0;$i<$max_rss;$i++)
{
        $template->assign_block_vars("rss_block1.rss_portal", array(
                                      'RSS_ARTC_TITLE' => "<a href=\"".$rss_items['items'][$i]['link']."\" target=\"_child\">".$rss_items['items'][$i]['title']."</a>",
                                      'RSS_ARTC_TIME' => $rss_items['items'][$i]['date'],
                                      )
        );
}

// Portal block #2
$sql = "SELECT * FROM ".RSS_TABLE."
        WHERE rss_location = 4
        AND rss_enable = 1";

if(!$result = $db->sql_query($sql))
{
        message_die(GENERAL_ERROR, "Could not query RSS news information", "", __LINE__, __FILE__, $sql);
}

$row1 = $db->sql_fetchrow($result);

$rss1 = new rss();
$rss1->$items_limit = $row1['rss_limit'];
$rss_items1 = $rss1->Get($row1['rss_url']);

if($rss_items1['items_count'] != 0)
{
        $template->assign_block_vars("rss_block2", array());
}

$max_rss1 = ($rss_items1['items_count'] < $row1['rss_limit']) ? $rss_items1['items_count'] : $row1['rss_limit'];
for($i=0;$i<$max_rss1;$i++)
{
        $template->assign_block_vars("rss_block2.rss_portal2", array(
                                      'RSS_ARTC_TITLE' => "<a href=\"".$rss_items1['items'][$i]['link']."\" target=\"_child\">".$rss_items1['items'][$i]['title']."</a>",
                                      'RSS_ARTC_TIME' => $rss_items1['items'][$i]['date'],
                                      )
        );
}
?>
Avatar billede windcape Praktikant
30. december 2006 - 17:18 #1
$rss->$items_limit = $row['rss_limit'];

skal være

$rss->items_limit = $row['rss_limit'];
Avatar billede corax Nybegynder
30. december 2006 - 17:44 #2
Tak for hurtigt svar.
Fandt også lign. fejl i linje 187
Avatar billede corax Nybegynder
30. december 2006 - 17:45 #3
Hov, post lige et svar
Avatar billede windcape Praktikant
30. december 2006 - 18:26 #4
mooooo!

<.o)- godt tub.. ehh nytår even!
Avatar billede corax Nybegynder
30. december 2006 - 19:24 #5
I lige måsen :)