Avatar billede a/s Nybegynder
29. december 2006 - 16:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg Frontpage?

Jeg har skiftet fra IE 6 til IE 7.0.5730.11 (!) - og i IE 6 havde jeg en knap 'direkte' til min Frontpage, men den funktion kan jeg ikke finde i den nye version.
Hvor kan den mon gemme sig?
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2006 - 16:37 #1
I IE6 findes den her: Funktioner > Internetindstillinger > Programmer > Her kan du vælge programmer.

Du kan så tilføje knappen "Rediger" (som åbner Frontpage) fra menuen "Vis".

Mon ikke, det er nogenlunde det samme i IE7?
Avatar billede a/s Nybegynder
29. december 2006 - 17:23 #2
Nu har jeg den engelske version, men jeg kan ikke finde der hvor jeg skal tilføje knappen 'Regiger' selvom den er valgt som HTML editor.
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2006 - 17:47 #3
Det er ikke alle sider, der kan redigeres i Frontpage. Har du prøvet at åbne f.eks. http://www.google.dk/ . Se om du så kan åbne Frontpage.
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2006 - 19:41 #4
Den danske vej i IE6 er:

Efter, du har valgt Frontpage som HTML-editor gør du det her: Vis > Værktøjslinier > Tilpas > Der dukker nu et vindue op, hvor du i venstre side klikker på de funktioner, du vil direkte afgang til > Derefter klikker du på "Tilføj" > Luk.

Så skulle den være der. Men som sagt, i IE7 og på engelsk ser det nok lidt anderledes ud ;)
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2006 - 20:06 #5
Jeg har Googlet dit problem lidt. Andre ser ud til at have haft lignende problemer.

Prøv det her: IE 7 Tools > Internet options > Programs > Vælg noget andet, f.eks. Word > OK > Luk IE7 > Åbn IE7 igen og se, om du nu i "Programs" kan vælge "Frontpage".
Avatar billede a/s Nybegynder
29. december 2006 - 20:31 #6
Jeg kan godt vælge FrontPage i: Tools > Internet Options > Programs, men jeg kan ikke starte programmet; får ingen genvej el. lign!
Avatar billede a/s Nybegynder
29. december 2006 - 20:46 #7
Nu har jeg fundet svaret:
Højreklip på menubaren > Customize Command Bar > Add abd remove Commands: Tilføj Edit (blyant) - og nu kan man redigere i Frontpage m.v.

-> milter: tusind tak for hjælpen; hvis du sender et 'svar' kan jeg honorere dig med point
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2006 - 21:42 #8
Velbekom.

Og svaret kommer her med tak for point :)