Avatar billede hitengel Praktikant
27. december 2006 - 19:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Firefox vil ikke åbne menuerne

Hej,
Jeg har haft en del problemer med Firefox siden, jeg installerede den nyeste version; mine live bookmarks og andre menuer vil ikke åbne. Når jeg eksempelvis trykker på "Tools", bliver den markeret, men menuen dukker ikke op. Hvad kan problemet være?
På forhånd tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. december 2006 - 19:29 #1
Prøv evt. at installere den danske version herfra: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all
Avatar billede hitengel Praktikant
27. december 2006 - 19:41 #2
Ja, det hjalp. Tak for det. Jeg vil dog helst bruge den engelske version, men hvis den brokker sig, må jeg jo bide de lidt dårlige oversættelser i mig...
Læg et svar for point!
Avatar billede vejmand Juniormester
27. december 2006 - 19:43 #3
Velbekomme, svar kommer her.  :-)