Avatar billede bjarke123456 Nybegynder
27. december 2006 - 17:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen kontakt til Access Point

Hejsa
Jeg har installeret et 54mb 3com officeconnect wireless på en 8 port 3com switch. Det var bare plug and play da jeg kom hjem med access point'et. Men så ville jeg se at få aktiveret krypteringen. Vha den medfølgende disc kom jeg ind i acess point'et og skulle vælge sprog. Jeg valgte dansk og så fik jeg en meddelelse om at opdat var successfull og jeg ville blive stillet tilbage til forrige side. Det skete aldrig.
Nu kan jeg ikke komme i kontakt med access point'et mere. Har restartet alt flere gange med det ser ud til at dimsen bliver ved med at resette sig selv. Power LED lyser grønt og så kommer LAN LED'en. Lidt efter går Power LED'en ud igen og starter igen efter et par sekunder hvorefter LAN LED'en lyser op.
Iflg dokumentationen skal Power enten lyse eller ikke lyse. Der står ikke noget om at den indgår i en errorcode, sådan som den opfører sig. Hjælppppppp. Er Access Point'et kaput?
Avatar billede bjarke123456 Nybegynder
27. december 2006 - 17:40 #1
Hov, vil også lige oplyse at jeg har resat Access Pointet !
Avatar billede lasserasch Juniormester
27. december 2006 - 17:46 #2
1.

Jeg ville have konfigureret det via en browser hvis muligt, hvilket for mig altid har været muligt. Dit access point har en standard IP addr, som du kan fange det på!

2. Hvis det bliver ved med at genstarte, så er det bare ned i forretningen med det igen, og få det ombyttet! Det må det selvfølgelig ikke!

/Lasse