Avatar billede tberg Nybegynder
25. december 2006 - 17:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hjælp til html i forb. m. javalogin

Kære eksperter,

Jeg ønsker at tilføje nogle html elementer til min login-side, som er lavet vha Java, men ligesåsnart jeg tilføjer ønskede element ophører loginfunktionen med at fungere. Hvordan og hvorledes?

HER LOGINSIDEN:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

<html>
<head>
<title>Login</title>
<script language="JavaScript" src="login.js">
</script>
<meta name="generator" content="Namo WebEditor v5.0(Trial)">
</head>

<body bgcolor="#E4E7E7" bgproperties="fixed">
<div align="left" style="width: 980; height: 97">
  <form method="post" action="" name="form1">
    <table width="327" border="1" cellspacing="2" cellpadding="0" align="center">
      <tr>
        <td width="37"><font face="Impact" size="5"><b>Login:</b></font></td>
        <td width="221" colspan="2">&nbsp;</td>
        <td rowspan="3" width="53">
          <font color="#000000" size="2"><input type=button value="Login" onClick="java script:Login()" name="button">
          </font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="37">&nbsp;</td>
        <td width="68"><font color="#000000" size="2">Brugernavn:</font></td>
        <td width="149">
          <font color="#000000" size="2"><input type="text" name="username">
          </font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="37">&nbsp;</td>
        <td width="68"><font color="#000000" size="2">Password:</font></td>
        <td width="149">
          <font color="#000000" size="2"><input type="password" name="password">
          </font></td>
      </tr>
    </table>
  </form>
</div>

</body>

</html>

HER ØNSKEDE "EXSTRA" KOMMANDO EFTER INDSÆTTELSEN AF HVILKEN LOGINFUNKTIONEN OPHØRER MED AT FUNGERE:

<div id="sted" style="width:100%; height:500px; padding:50px; margin:0 auto; position:absolute; top:10px; right:0px; line-height:400px; text-align:center; color:white; font-size:400%; background-color:none; float:center;"><font color="black">Som er dets Til</font><a href="foerste.php">sted</a><font color="black">eVæren</font>
Avatar billede roenving Novice
25. december 2006 - 23:30 #1
Øeh, den forstod jeg ikke ...

Kunne du ikke vise et live eksempel med et link ?-)
Avatar billede tberg Nybegynder
26. december 2006 - 13:12 #2
her er den velfungerende login: http://www.tilstede.byethost9.com/tilstedev%e6relsesunders%f8gelsen2007/login.html

her den som ikke fungerer (åbenbart grundet den "ekstra" html):
http://www.tilstede.byethost9.com/tilstedev%e6relsesunders%f8gelsen2007/login2.html

jeg vil være meget taknemmelig for hjælp med dette her.
Avatar billede roenving Novice
26. december 2006 - 19:42 #3
Prøv at nøjes med:

<div id="sted" style="text-align:center; font-size:400%; background-color:none;top:10px; line-height:400px;">

-- som jeg oplever det, er det position absolute, der gør det, måske fordi den lægger sig ovenpå !-)
Avatar billede roenving Novice
26. december 2006 - 19:43 #4
PS. I øvrigt er det en elendig password-beskyttelse, da alle og enhver jo bare kan aflæse Login.js !o]
Avatar billede tberg Nybegynder
29. december 2006 - 11:30 #5
nu virker det. jeg siger dig så mange tak for hjælpen.
Avatar billede roenving Novice
08. januar 2007 - 13:57 #6
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
26. juni 2008 - 01:42 #7
-- og tak for point ;~}