Avatar billede hille69 Nybegynder
23. december 2006 - 17:27 Der er 4 kommentarer

manglende båndbredde

Hejsa...

Håber der er et klogt hovede, der kan hjælpe mig på vej...

Sagen er den, at jeg på min bærbare pc med trådløs forbindelse til access point i min kælder - anvender den i stuen uden problemer eller - ikke kan se hverken sputnik eller travløb streamet fra www.atg.se.

I testen på atg siger den manglende båndbredde... ?

Hastigheden på ikonet i bunden af skærmen er angivet til 54 Mbps - hvilket jo skulle være fint nok...

en test på linket http://bandwidthplace.com siger 1,1 megabits per second - kravet på atg.se er angivet til 450 kbit/s.

Jeg har prøvet at slå firewall fra i windows uden nogen positiv virkning... noget må blokke et eller andet sted... men hvor...

200 point for et korrekt svar... og ønsket om god jul til alle...
Avatar billede kristiankogut Nybegynder
23. december 2006 - 18:10 #1
Prøv med linux :-D glædelig jul
23. december 2006 - 18:19 #2
Avatar billede hille69 Nybegynder
23. december 2006 - 22:50 #3
hej dr1..

testen fra tdc angav:
Testhastighed:
Download: 1726 Kbit/s
Upload: 421 Kbit/s

Din hastighed svarer til:
TDC Bredbånd 2048/512
Avatar billede hille69 Nybegynder
25. december 2006 - 14:04 #4
hejsa.. tak for hjælpen hidtil... det løste sig ved at jeg ændrede sikkerhedsniveauet fra middel til lav.... så ingen point denne gang at uddele.