Avatar billede tiger_dk Mester
22. december 2006 - 19:26 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Internet Explorer 7, udsendet som Internet Explorer 6 !

Hej !

Jeg har lige installeret Internet Explorer 7 - DK, og i den anledning kunne jeg da godt tænke mig at vide, hvordan kan man få den øverst del af browseren til at ligne Internet Explorer 6. Altså så Filer osv.. kommer øverst og adressefeltet kommer lige nedenunder, hvis i ved hvad jeg mener ! Jeg synes jeg prøvet at ekspemteret med det, under det lige lykkes !!

Og i øverigt Glædelig Jul !!

Mvh
tiger_dk
Avatar billede niklasnina Nybegynder
23. december 2006 - 11:12 #1
helt ude til højre er der et ikon der ligner et tandhlul prøv at aktivere pilen ved siden af,der kan du instille værktøjslinierne som du vil.
Avatar billede tiger_dk Mester
23. december 2006 - 12:34 #2
har prøvet, menulinien synes jeg ikk kan jeg ikke få øverst, har du IE 7 installeret ! Jeg kan godt få den frem du snakker om, men at jeg kan flytte dem, som jeg vil !
Avatar billede tiger_dk Mester
23. december 2006 - 12:34 #3
men kan flytte dem, som jeg vil !
Avatar billede niklasnina Nybegynder
23. december 2006 - 14:10 #4
Du skal sætte hak i menu bar
Avatar billede tiger_dk Mester
23. december 2006 - 14:13 #5
der kommer godtnok de der "tandhlul" du snakkede om, men jeg kan ikke flytte den op forovnen !!