Avatar billede bobbedude Nybegynder
22. december 2006 - 11:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

min sub er usynlig ?

Kode:

Public Class Form1

    Public Sub sucker(ByVal Xurl)
        Dim WorkDir, PythonDir, SaveDir
        WorkDir = "C:\"
        SaveDir = "C:\encoded\"
        PythonDir = ("C:\python.exe ")
        Shell(PythonDir & WorkDir & "Xtube-dl.py media.php?m=" & Xurl & " -o " & SaveDir & Xurl & ".flv", AppWinStyle.Hide, True, -1)
    End Sub

    Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click

    LOOP START

        KODE

    Me.sucker(TheUrl)

    KODE

    LOOP SLUT

Den køre ikke koden fra SUB hvad er det lige jeg gør galt?
Avatar billede danm Nybegynder
23. december 2006 - 01:42 #1
Er du sikker på at subben ikke bliver kørt? Det kan være at din exe fil ikke køres eller lignende.
Det kan jo også være at der er noget i din kode før du kalder me.sucker() som exiter subben.

Prøv at sætte en msgbox(1) lige før me.sucker(theurl) og en msgbox(2) efter shell komandoen i sucker subben.
På den måde kan du se om subben rent faktisk bliver kørt og hvis ikke, hvor langt den kommer. (en msgbox med 1 vil sige at subben køres, en efterfølgende med 2 vil sige at shell kommandoen også køres)
Avatar billede bobbedude Nybegynder
24. december 2006 - 10:33 #2
der var en stavefejl i en variabel :)
glædelig jul