Avatar billede daffey Nybegynder
21. december 2006 - 10:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Spil på nettet vil ikke virke efter geninstallering

Hejsa
Har et spil som ikke vil virke efter jeg har geninstalleret alt på min fatters computer: http://www.duppeditten.dk/games/play_game.php
Der vises kun et lille ikon oppe i venstre jhjørne. Hvad mangler jeg at installere igen for at få det til at virke?

Takker
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. december 2006 - 10:45 #1
har du installeret java, og en flash player.?
Avatar billede daffey Nybegynder
21. december 2006 - 10:47 #2
jeg har installeret java. på falsh player siden viser den også kun ikon og jeg kan ikke rigtig installere derfra. måske jeg skulle prøve download.com-vejen til flash. ellers har jeg vinget alle animation, billeder osv. af i instillinger til IE
Avatar billede daffey Nybegynder
21. december 2006 - 10:51 #4
jep... det er siden, men der er stadig ingen billede... hmm kan det være hardcore firewall settings
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. december 2006 - 10:54 #5
det kunne det sagtens være..
Avatar billede daffey Nybegynder
21. december 2006 - 11:02 #6
jeg kan dælme ike finde ud af det :-(
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. december 2006 - 11:10 #8
Ps: hvis du kan se macromedia flash player i tilføj/fjern progrgammer så afinstaller den, og prøv igen.
Og når der kommer en gul bjælke foroven i broweseren, så tryk på den.
Avatar billede daffey Nybegynder
21. december 2006 - 11:17 #9
Argh... det hjælper ikke. Har afinstalleret flash player og slukket for firewall. den vil stadig ikke vise de billeder
Avatar billede daffey Nybegynder
21. december 2006 - 11:28 #10
Nu virker det. den ville simpelthen ikke installere flash player UDEN Yahoo Toolbar. Føj hvor er det ringe. Jeg har prøvet 50 gange og da jeg tog Yahoo Toolbar med (bare for at teste) virkede det med det samme. En tilfældighed eller noget svineri...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. december 2006 - 11:28 #11
har du installeret sp2..?
Avatar billede daffey Nybegynder
21. december 2006 - 11:48 #12
nix
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. december 2006 - 11:48 #13
... det er noget gris.
Men du kan fjerne den bagefter.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. december 2006 - 14:03 #14
smider et svar..??