Avatar billede heiss Nybegynder
19. december 2006 - 11:21 Der er 1 kommentar

Klone billede på LCD skærm

Jeg har lige købt en sony 40" lcd, og nu vil jeg gerne klone billedet fra min pc over på skærmen. Det er ikke noget problem, jeg har et dvi stik til den primære skærm og et vga til lcd'eren. jeg får billede over på skærmen, men da min opløsning på pc'en normalt står på 1280x1024, og min lcd "kun" understøtter 1366x768, mister jeg noget af billedet. Jeg har et nvidia baseret grafikkort og har prøvet at bruge dual view hvor man kan sætte 2 forskellige opløsninger, men jeg vil helst have en klon af billedet, bare med 2 forskellige opløsninger, hvordan kan det lige lade sig gøre, evt. med noget andet software end nvidias eget?
Avatar billede fischermads Nybegynder
09. august 2008 - 12:27 #1
Jeg oplever samme problem.. Jeg har et Samsung lcd tv som understøtter 1920 * 1080 fullHD, men jeg kan ikke få 1:1 opløsning fra bærbaren over til tv'et. Jeg får max 1600 *1200... Har du fundet problemet?