Avatar billede Slettet bruger
18. december 2006 - 10:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vis kun 5 seneste fra selection

Hej jeg udvælger i en XSL fil ca. 15 feeds ud af i alt 85.

Nu har jeg en fil der viser alle 15 feeds i en lang liste. Jeg vil så gerne på min forside lave sådan at man ser de 3 seneste feeds af min udvælgelse.

Jeg har forsøgt mig med metoden:
<xsl:for-each select="tic/message[@owner = 'DRD']" order-by="tic/message/@timestamp">
<xsl:choose>
<xsl:when expr="childnumber(this) >= 3" />
<xsl:otherwise>

Men har så fundet ud af at den vælger på alle 85 feeds og ikke kun på mine 15 udvalgte.

Findes der en måde at vise de 3 seneste feeds ud de 15 jeg allerede har udvalgt?

På forhånd tak.
Avatar billede janegil Nybegynder
20. december 2006 - 15:52 #1
Ikke akurat et prsist svar:

Men min erfaring er at man skal prøve å legge bak seg vanene fra 'vanlig' programmering, og bruke minst mulig ffor-each og mest mulig templates.

Å skrive om til templates er i alle fall en verdifull erfaring, og det kunne såmenn hende det løste problemet ditt.
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2013 - 07:53 #2
Lukket