Avatar billede capn Nybegynder
17. december 2006 - 00:43 Der er 3 kommentarer

Gennemsigtig <div> i IE

På min side www.projektbudapest.dk har jeg et top-banner som er en div med baggrundsbillede. Inden i denne skal være en lille "language" selector (2 flag). Jeg har lavet en <div> med flagene. I firefox ser det fint ud og man kan se baggrundbilledet igennem, men i Internet Explorer bliver der en hvis kasse i højre side. Hvoran fixer jeg dette?
Avatar billede AnyFellow Mester
19. december 2006 - 11:44 #1
Jeg plejer at sætte background-color: inherit;
Avatar billede olebole Juniormester
19. december 2006 - 13:55 #2
<ole>

Du behøver ikke gøre noget. Et div er altid transparent - og jeg kan i øvrigt ikke se fejlen i min IE6  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede capn Nybegynder
20. december 2006 - 09:49 #3
Jeg fik det rettet selv. Flyttede lige baggrundsbilledet til en <div> et niveau højere oppe. Tak for jeres kommentarer.