Avatar billede nebelong Nybegynder
16. december 2006 - 22:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig IP

Jeg har for noget tid siden fået mit trådløse net til at køre herhjemme og alt fungerer godt.. På nær når nettet finder frem til at det skal vælge en automatisk privat IP adresse i stedet for en dynamisk IP - det er ikke noget livstruende eller noget, men det er bare irriterende at man skal genstarte sin pc for at få nettet til at køre.

Det er heller ikke hver dag man lige har tid til dette..

Hvis det er nogen hjælp så kan I læse disse tråde, hvis der er spørgsmål angående ovenstående..

http://www.eksperten.dk/spm/746876

http://www.eksperten.dk/spm/691859

Ved andre spørgsmål så skal I endelig skrive..
Avatar billede vesth Nybegynder
17. december 2006 - 22:13 #1
Er det virkeligt nødvendigt at genstarte, kan du ikke blot klike "Repair" på suportsiden i netværksstatus? det lyder som om din maskine ikke kan nå at få forhandlet en DHCP-adresse med routeren.
Avatar billede nebelong Nybegynder
18. december 2006 - 02:05 #2
Nej, jeg bliver nødt til at genstarte eller hive USB adapteren ud og stikke den ind igen... Repair gør ikke tricket...
Avatar billede nebelong Nybegynder
30. december 2006 - 07:23 #3
LUK