Avatar billede mibu Nybegynder
15. december 2006 - 14:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Yahoo! toolbar

Hej alle
Jeg har et lille irreterende problem!
Et eller andet sted har jeg fået fisket Yahoo toolbar op, og den gider jeg faktisk ikke eje.
MEN jeg kan ikke ikke få lov til at afinstallerer den, jeg kan ikke slette den og hvis jeg fjerner "flueben" under "vis/værktøjslinier" så forsvinder den godt nok, men den kommer igen næste gang jeg starter min browser (jeg kører MIE ver. 6 med nyeste opdate - Windows 2000pro)
Er der nogen der har et forslag?

MIchael
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
15. december 2006 - 14:30 #1
Avatar billede mibu Nybegynder
15. december 2006 - 14:34 #2
Takker!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
15. december 2006 - 14:41 #3
Det var så lidt.:-)
Avatar billede off-line Nybegynder
16. december 2006 - 23:28 #4
En lille kommentar. Mange forskellige programmer, installerer Yahoo elle Google
toolbar, hvis man ikke fjerner et flueben. Det er lusket, men sådan er det.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
16. december 2006 - 23:38 #5
Så vær vågen! :-)
Avatar billede mibu Nybegynder
17. december 2006 - 08:53 #6
Jeg ved det! Og er opmærksom, men denne gang fik jeg ingen valg, den fulgt bare med.
Iøvrigt så er det lille program jeg fik anbefalet, jo geniat enkelt. Jeg gemmer det, man ved jo aldrig hvornår det kan komme i brug igen. Det kan jo bruges til meget andet.
Michael