Avatar billede lbl Nybegynder
14. december 2006 - 14:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk + hvilken udbyder??

Jeg har lige fået en laptop(IBM T42) og skal på nettet.... Når jeg kikker på markedet har cypercity en ok pris på bredbånd og det har stofanet også! Er det bedst at få bredbånds eller kabelforbindelse??

Hvis jeg vælger bredbånd og skal ud og købe en router der ikke koster mere end 500 kr - hvilket mærke/model skal jeg så vælge? forbindelsen behøver max at række 10 m.....

Skal huske at fortælle at man hos stofanet får trådløst i det modem der følger med og support koster kr. 25 om måneden.

Er der nogen der har et godt svar?
Avatar billede nicer Nybegynder
14. december 2006 - 18:41 #1
Jeg har cybercity og der kan du også få trådløs router til, men det kræver dog et ekstra beløb hver måned, men hvis du ikke vil kan du bare købe en trådløs router og kører den videre fra routeren som du får af cybercity

har ikke på noget tidspunkt haft vrøvl med cybercity, så tiltro og stabilitet det er der helt klart inkluderet i prisen :)
Avatar billede lbl Nybegynder
15. december 2006 - 10:55 #2
tak for dit svar! Jeg checkede lige cypercity igen og fandt ud af at man skulle have fastnet for at få bredbånd.... havde virkelig ikke tænkt på det! så nu er jeg alligevel endt op med Stofa.... Læg et svar så jeg kan give points
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
15. december 2006 - 11:35 #3
Du kan godt få CyberCity uden at have TDC fastnet det har jeg, det koster desværre bare 400kr at få en Tekniker ud fra TDC for at dette kan lade sig gøre... Men ring og snak med CyberCity så klare de det for dig.
Avatar billede nicer Nybegynder
15. december 2006 - 14:20 #4
Hvis du er en af dem som dl'er ulovligt, så er det ik stofanet du skal have lige nu... jeg er på forskellige forums og der er tråde om at stofanet har fået nys om at deres forbrugere dl'er ulovligt og dermed får de en mail tilsendt hvor der står de skal omgående slukke og slette det, men indtil videre har det bare været tomme trusler, men pas på!
Avatar billede lbl Nybegynder
19. december 2006 - 22:45 #5
Nå men nu er det for sent! jeg fik Stofa et par dage efter jeg bestilte... det trådløse fulgte med for 199 og var meget nemt at sætte op. Betaler først for forbrug fra 1. april så det er et ok tilbud!!! så må vi se om jeg får mails fra dem hvis jeg henter spil osv - vil I lægge svar pga points?
Avatar billede nicer Nybegynder
20. december 2006 - 11:37 #6
Good Luck!
Avatar billede lbl Nybegynder
20. december 2006 - 17:08 #7
Og tak for hjælpen.......