Avatar billede torben29 Nybegynder
14. december 2006 - 12:37 Der er 19 kommentarer

Hlællppp Min Bærbar HP nx7010

Hejsa
Skulle lige opdaterer lidt drivere nu får jeg bare den her fejmedelelse når jeg starter op...104-unsupported wireless network device detected. System Halted. Power off System,Remove device and restart..
Kan ikke komme i bios....... vil ikke kører recovery cd...
Er der nogen der kan hjælpe?????
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. december 2006 - 12:40 #1
Kan du ikke trykke F8, og vælge start i sidste fungerende konfiguration ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. december 2006 - 12:40 #3
Eller i fejlsikker tilstand ?
Avatar billede loppehund Nybegynder
14. december 2006 - 12:40 #4
To resolve the issue I suggest you to reset the bios.

1. Restart the notebook.
2. When the HP logo appears, press F10 to enter BIOS Setup.
3. Using the arrow keys navigate to exit menu and then select Load Setup Defaults. Then Select Exit saving changes.

After resetting BIOS Perform OS repair:

To repair the operating system without destroying any personal data, use the Windows operating system CD that was shipped with your HP Pavilion
notebook.

1.  Ensure that the CD-ROM is connected to the notebook.
2.  Turn on the notebook.
3.  Immediately insert the operating system CD into the CD drive. 4.  Press and hold the Power button for 5 seconds to turn off the
    notebook.
5.  Press the Power button again to start the notebook.
6.  Press any key to boot from the CD, when prompted.  The Welcome to
    Setup screen is displayed.
7.  Press ENTER to continue (Please, do not press R key in this steps).
A
    Licensing Agreement screen is displayed.
8.  Press F8 to accept the agreement and continue.  The Setup window is
    displayed.
9.  Press R to repair the selected Windows installation.

The repair process may take several minutes to complete.  Your Notebook
will restart into Windows after the process is complete.

You can refer the following web site which has the above information in
pictorial format:

http://www.windowsreinstall.com/winxppro/installxpcdrepair/indexfullpage.htm

Note: OS Repair steps are same for Windows XP Home and Windows XP Pro.

This should resolve the issue. If you need any further assistance or
clarifications, please do not hesitate to reply to this mail. We would
Avatar billede loppehund Nybegynder
14. december 2006 - 12:41 #5
Trykker du F2 får at komme i BIOS?
Avatar billede loppehund Nybegynder
14. december 2006 - 12:41 #6
Mener F10
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. december 2006 - 12:44 #7
Hvis netkortet ikke er indbygget, kan du jo tage det ud, og så er konfligten borte.
Du kan så forsøge igen forfra.
Avatar billede torben29 Nybegynder
14. december 2006 - 12:46 #8
Det er f10
Den går ikke i bios.Den når det ikke inden fejlmeddelelse kommer.
F8 negativ...
Har kigget gogle igennem
Avatar billede loppehund Nybegynder
14. december 2006 - 12:46 #9
Netkortet er indbygget på Centrino platformen
Avatar billede torben29 Nybegynder
14. december 2006 - 12:46 #10
Det er indbygget netkort
Avatar billede loppehund Nybegynder
14. december 2006 - 12:48 #11
Avatar billede loppehund Nybegynder
14. december 2006 - 12:50 #12
F10 burde kunne smide dig i BIOS. Har aldrig set dette blive nægtet
Avatar billede torben29 Nybegynder
14. december 2006 - 12:52 #13
ja det - kan jeg ikke her!!!  PIsssssssss
Avatar billede loppehund Nybegynder
14. december 2006 - 12:54 #14
Kan du ikke boote på Windows CD - ROM
Avatar billede torben29 Nybegynder
14. december 2006 - 12:55 #15
Nej - Får den her i smasken med det samme : 104-unsupported wireless network device detected. System Halted. Power off System,Remove device and restart
Avatar billede loppehund Nybegynder
14. december 2006 - 13:00 #16
kan du slukke dit trådløse på en knap?
Avatar billede torben29 Nybegynder
14. december 2006 - 13:21 #17
Det hjælper nada....Går amok....Hjælpppppppp
Avatar billede loppehund Nybegynder
14. december 2006 - 13:34 #18
prøv at kontakte HP
Avatar billede loppehund Nybegynder
08. januar 2007 - 12:41 #19
Lukketid??