Avatar billede brian-johansen Nybegynder
13. december 2006 - 19:13 Der er 1 løsning

Kunsten at fylde et dataset

Hej,
jeg sidder og prøver på at udfylde et dataset, som jeg har gjordt så  mange gange før, men jeg kan bare ikke få det til at virke.

Min kode ser sådan her ud:
  public void newDataSet()
    {
        try
        {
            ds = new DataSet();
            string id = Request.QueryString["id"];

            string query = "Select * From products where pGroup='" + id + "'";
            SqlConnection sql = new SqlConnection(ConfigurationManager.ConnectionStrings["ASPNETDBConnectionString"].ToString());
            SqlDataAdapter apt = new SqlDataAdapter(query, sql);
            sql.Open();
            apt.Fill(ds);
            sql.Close();
        }
        catch { }
    }

Jeg har taget den fra et projekt jeg tidligere har lavet og her har det fungeret perfekt, men det vil det altså ikke denne gang.

Hvis jeg tester den query jeg henter når jeg debugger så kan den sagtens finde de elementer jeg skal bruge, men den fylder ikke noget i mit dataset.

Er der nogen der kan se hvad det er der går galt ?

mvh BRian
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
13. december 2006 - 19:29 #1
Lukker igen, virkede lige pludselig :s