Avatar billede yev Nybegynder
12. december 2006 - 22:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bridge til printer/stationær computer

Hej,

Jeg har lige fået ny internet leverandør og er skiftet fra Webspeed til Cybercity ADSL. Det betyder imidlertid, at selve "internet-leverencen" kommer ind via mit telefonstik i stedet for antennestik. Da mit telefonstik er placeret meget langt fra antennestikket i mit hus, har jeg nu det problem, at jeg enter skal trække et meget langt kabel fra mit netværks og stationære computer til routeren (som er placeret ved adsl-modemmet), eller finde på en trådløs løsning.

Jeg har forstået, at jeg kan benytte en bridge til mit netværksprinter. Er det muligt, at jeg kan købe en slags router/accespoint kombineret med bridge som trådløst kan koble både min stationære computer og netværksprinter til min trådløse router?

Jeg kan selvfølgelig investere i et trådløst netkort til min computer og en bridge til printeren - men kan jeg få en samlet løsning vil jeg hellere det.

Eller er der noget jeg har misforstået?

På forhånd tak.
Avatar billede kenp Novice
21. december 2006 - 09:03 #1
Du kan jo købe et accesspoint o gsmide i din cc router, også købe en bridge som så laver det tilbage til et kabel netværk ved din computer/printer. Linksys har lavet noget du kan bruge.
Avatar billede yev Nybegynder
09. juni 2011 - 13:37 #2
spm lukket