Avatar billede flashback83 Nybegynder
12. december 2006 - 15:32 Der er 4 kommentarer

refresh/ fra iframe

Jeg skal bruge et script, der fra en iframe refresher eller redirecter top-framen. Grunden er at jeg har en PHP-side med et loginsystem, der ligger i en iframe. Når man logger ind skal der komme flere links frem i menuen, men de kommer først, når top-framen er refreshed...
Jeg ved ingenting om javascript, så det skal være ret udførligt...

Håber nogen kan hjælpe
Rasmus
Avatar billede virus Nybegynder
13. december 2006 - 12:07 #1
I din iframe kan du lave:

window.parent.location.reload(true); // for at reloade parent
window.parent.location.href = 'uri'; // for at angive parents uri..
Avatar billede roenving Novice
25. december 2006 - 01:40 #2
-- måske kan det være givtigt at bruge top:

top.location.reload(true);
Avatar billede flashback83 Nybegynder
23. august 2010 - 10:22 #3
Kan du ikke smide et svar, så vi kan få lukket den her?
Avatar billede flashback83 Nybegynder
22. marts 2013 - 13:44 #4
Lukket