Avatar billede reichstein Nybegynder
12. december 2006 - 14:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows NT / Windows 98 SE

Jeg har overtagert en ældre Compaq Amada 1592DT, som har installeret Win NT. Jeg har en skive med Win 98 SE, som jeg gerne vil installere i stedet, men hvordan bærer jeg mig ad?
Jeg ved ikke hvordan jeg starter op i DOS mode.
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
12. december 2006 - 14:50 #1
Lav en bootdisk :) og så boot op på den og formater
http://www.bootdisk.com/ <--- Hent bootdisk derinde
Avatar billede reichstein Nybegynder
12. december 2006 - 15:01 #2
Har jeg prøvet, opstart med disketten i, fortæller at jeg skal fjerne diskette og trykke på en tast!
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
12. december 2006 - 15:05 #3
Prøv med en anden diskette, husk at formater den først... det kan godt drille lidt..