Avatar billede hgj Praktikant
12. december 2006 - 00:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at se alt på hjemmesider

Hej, tror den er gal med min pc, bl.a. på sonyericsson.dk mangler der billeder. To øvre billeder, bl.a. der hvor lyserøde streger bliver til orange, lige i midten kan jeg se der skal være et billede, men der vises bare en lille firkant med et rødt kryds i den. Den samme fejl gør sig gældende på mange andre sider også. Hvad skyldes fejlen, og hvad kan jeg gøre for at rette op på dette???

Please help!
Avatar billede jacla Nybegynder
12. december 2006 - 01:50 #1
Prøv at åbne din explorer og vælg FUNKTIONER => Internetindstillinger => BESKYTTELSE AF PERSONLIGE OPLYSNINGER => VÆLG MELLEM SIKKERHED OG FJER FLUEBENET VED BLOKER-POPUP-VINDUER.

VÆLG OGSÅ AVANCERET => GENDAN STANDARD

OG FANEBLADET SIKKERHED VÆLG GENDAN STANDARD

Alternativ prøv en anden browser og se om det ændre visningen af eks. sonyericsson.dk.

vh

Jan C",)
Avatar billede ebe Praktikant
12. december 2006 - 11:26 #2
har du installeret flash player?
Avatar billede hgj Praktikant
12. december 2006 - 12:02 #3
Det var flash player der var blevet afinstalleret, ikke noget jeg har gjort så det må været et andet program der har været skyld i det. Mange tak ebe. Sender du et svar!
Avatar billede ebe Praktikant
12. december 2006 - 12:17 #4
Det vil jeg da gerne! :)
Avatar billede ebe Praktikant
13. december 2006 - 18:20 #5
?
Avatar billede ebe Praktikant
14. december 2006 - 08:05 #6
tak :)