Avatar billede geoing Nybegynder
11. december 2006 - 16:18 Der er 7 kommentarer

forskel på downloading i div.browsere

Hvorfor kan jeg downloade div. ting i netscape eller firefox men ikke i Explorer, i sidstnævnte kommer svaret done og en lille firkant i øverste hjørne med 3 farver .
har før spurgt om dette men ikke fået svar

m.v.h. Gepoing
Avatar billede mnc Nybegynder
12. december 2006 - 22:09 #1
Det kunne være at du skulle prøve at være så uddybende/beskrivende som muligt. Måske endda komme med nogle screenshots.

Det kan være at du så har en lidt større chance for at få hjælp. :)
Jeg kan nemlig ikke genkende det problem du har.

Forresten, kan det have noget at gøre med informations baren? eks. http://images.cambridgesoft.com/support/activate/activate%20tech%20note_files/image006.jpg
Avatar billede geoing Nybegynder
12. december 2006 - 22:32 #2
Hej MNC.
tak for dit svar, jeg skal se om jeg kan sende nogle screenshots, men ellers er det som jeg skriver ovenfor . visse programmer kam jeg ikke downloade med explorer, svaret bliver blot "done " og øverst oppe kommer der en lille firkant med 3 farver, hvis jeg så skifter om til netscaåpe eller firefox downloader jeg uden besvær . jeg tror ikke det har noget at gøre med informationsbaren men vil dog forsøge at se på denne.

m.v.h. Geoing
12. december 2006 - 23:09 #3
Tanke ->
Hent denne lille fil og pak den ud til dit Skrivebord:
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Dobbeltklik på iereg bat.

Genstart og fortæl om det er bedre nu...
15. december 2006 - 09:16 #4
???
Avatar billede geoing Nybegynder
15. december 2006 - 09:25 #5
hi dr 1
Jeg har downloadet og udpakket din fil.
igår prøvede jeg at installere programmet som man kunne til at spille gamle spil ( Dos) etc på xp .
Internet explorer ville ikke downloade den , jeg skiftede da til Firefox og den blev downloadet korrekt, jeg prøvede da en gang til men explorer skriver blot "done" og denne lille firkant med 3 farvede symboler kommer igen .

jeg ved ikke hvorfor explorer opfører sig sådan, men med firefox går det hele glat .

m.v.h. Geoing
15. december 2006 - 09:34 #6
... for en go' ordens skyld ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm
... så skal jeg nok følge op ...
Avatar billede geoing Nybegynder
05. februar 2007 - 15:53 #7
proplemet er stadig ikke løst
for eks photo filter som omtalt i bladet kan jeg ikke downloade med explorer, skiftede da til firefox og så var der ingen problemer , det er efterhånden meget få downloads der lykkedes med explorer men alle lykkedes med firefox , hvorfor ved jeg ikke,derfor er jeg nysgerrig

m.v.h. geoing