Avatar billede reichstein Nybegynder
11. december 2006 - 14:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"Død" Explorer

Jeg blev kaldt ind til min nabo, som har et problem med Explorer. Det er ikke muligt, at skrive i adresselinien, eller at slette den URL der er der i forvejen. Frem og tilbage pilene fungerer, og det er også muligt at vælge foretrukne, men det er totalt umuligt, at skrive noget som helst.
Jeg har prøvet med gendan, jeg har gendannet standarder i avancerede indstillinger, men den forbliver død. Hvad er der galt?
11. december 2006 - 14:47 #1
Måske:
http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#Geninstaller ???

PS: Er systemmet fuldt opdateret mht M$ Update ?
Avatar billede olebole Juniormester
11. december 2006 - 14:48 #2
<ole>

Har du tjekket maskinen for evt. vira? Det lyder ikke som et Explorer-problem  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede reichstein Nybegynder
11. december 2006 - 16:13 #3
Det var en fejl 40. Naboen havde taget den trådløse mus fra, og erstattet den med en ledningsmus, men glemte tastaturet  :-)

Tak for hjælpen alligevel og god jul.
Avatar billede olebole Juniormester
12. december 2006 - 12:48 #4
<ole>

*LoOoOoOoL* God Jul  *<|;o)

/mvh
</bole>
12. december 2006 - 12:53 #5
TiHi - det hedder [Fejl 45] for kvinders vedkommende - gæt selv hvorfor ...