Avatar billede lamer_1 Nybegynder
22. maj 2001 - 18:28 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

tlf.

Jeg har hørt noget om at når man har adsl kan man for et billigt beløb have flatrate telefon
Avatar billede lamer_1 Nybegynder
22. maj 2001 - 18:28 #1
Kan det passe
Avatar billede Peter Praktikant
22. maj 2001 - 18:29 #2
Det er ikke rigtigt.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
22. maj 2001 - 18:30 #3
www.mobilix.dk har noget...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. maj 2001 - 18:30 #4
hvor har du hørt det henne? og hos hvem skulle det være?
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2001 - 18:32 #5
enkelte steder er det vistnok muligt...

jeg mener bl.a. at bredbåndsbolaget fra sverige der er begyndt så småt i Kbh - har internet + telefon med frit forbrug til X kr om måneden...

men endnu er der ikke noget fra et dansk firma...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
22. maj 2001 - 18:32 #6
Nej, det er ikke rigtigt! Nogle store boligblokke har fast telefon og internet! Men det er ikke noget der tilnyder flatrate telefon med adsl!
Mobilix\' løsning er bare alm telefon sammen med adsl ligesom TDC!
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. maj 2001 - 18:33 #7
Avatar billede dribble Nybegynder
22. maj 2001 - 18:33 #8
Det kommer lidt an på hos hvem til oprette ADSL hos, ved f.eks Mobilix kræver det at du også får en Mobilix fastnet telefon forbindelse, og ved TDC gør det ingen forskel.......så både ja og nej

men det er altså ingen direkte rabatter i forbindelse med ADSL.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
22. maj 2001 - 18:35 #9
dribble:> Ved TDC SKAL du også har telefon hos dem! Ligesom Mobilix/Orange!
Avatar billede dribble Nybegynder
22. maj 2001 - 18:38 #10
jdaugaard:> du kan da stadig have Telia 1001 og andre rabat ordninger, det kan du ikke med Mobilix
Avatar billede microtec Nybegynder
22. maj 2001 - 18:39 #11
Der er ingen, der tilbyder flatrate telefon i Danmark. Det er uanset om du har ADSL eller ej.

Enkelte boligforeninger med eget netværk, tilbyder gratis lokal-samtaler (inden for boligforeningen), men det har intet med flatrate at gører.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
22. maj 2001 - 18:40 #12
dribble:> Nej ok :-)
Desuden har Mobilix de billigste samtaletakster...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
22. maj 2001 - 18:42 #13
microtec:> Flere firmaer/kommuner har da flatrate telefoni!
Avatar billede microtec Nybegynder
22. maj 2001 - 18:50 #14
jdaugaard >> Det er ikke flatrate. De har deres eget netværk, som de benytter til telefoni internt mellem firmaets/kommunens afdelinger (kan godt være spredt ud over landet).

Når de ringer til fru Hansen, tæller minuterne ganske almindeligt.
Avatar billede xpfreak Nybegynder
24. maj 2001 - 04:41 #15
Avatar billede microtec Nybegynder
24. maj 2001 - 13:40 #16
Bemærk lige teksten \"Selskabet lancerer løsningen ubegrænset forbrug af både Internet og telefoni til en fast pris senere i år\".

Der er altså ingen, som tilbyder flatrate på nuværende tidspunkt.
Avatar billede xpfreak Nybegynder
24. maj 2001 - 21:22 #17
det er rigtigt nok jeg ville bare lige sætte linket her..  den det er da noget der er intrassant hvis der da ellers sker noget af det slags snart.. :-)
Avatar billede microtec Nybegynder
24. maj 2001 - 23:19 #18
xpfreak >> Jeps. Det er spændende hvad der sker.
Jeg er spændt på om det bliver til noget. Gamle monopol Teledanmark må dog stadig være en stopklods. Man slipper jo ikke for at skulle ud på deres net. Det vil de stadig tage sig betalt for. Hvordan mon Tele2 vil klarer den?

Jeg bemærkede lige \"til en fast pris til under 500 kroner om måneden\". Det er 1500 Kr. i kvartalet. Det er alligevel en høj telefonregning.