Avatar billede nokk Nybegynder
09. december 2006 - 16:31 Der er 1 kommentar

PCTV Svenske kanaler

Hej alle,

Jeg har i denne uge købt en Media Center. Der til har jeg købt en Pinnacle PCTV USB Stick (DVB-T).

Når jeg søger efter kanaler vil den kun finde svenske kanaler - selv kanaler som ikke engang mit TV kan finde.

Jeg har ledt meget på nettet omkring dette og jeg kan simpelthen ikke finde en løsning.

Jeg har tilmed søgt i den anden tråd men den var fra 2003 og jeg må antage at jeg allerede har de drivers (?).

Jeg har snakket med live support fra Pinnacle og det hjalp slet ikke.

Hvis der er nogle flinke mennesker herinde der har et forslag, må i meget gerne hjælpe ;-).
Avatar billede fuglen1 Novice
19. december 2006 - 11:41 #1
Siden du kun kan modtage de svenske kanale rkan skyldes flere ting
Jeg gætter fra du bor på sjælland

En mulighed kan være at du har fordelere, forstærkere kan der være blokeret fra de danske dvb-t kanaler, prøv at lade kablet fra antenne gå direlte til dit tvkort.
En anden mulighed kan være forkert placering af antennen.

Grunden du ikke kan fidne de samme svenske kanaler på tvet er at der kun er analog tuner og skulle du have mulighed for at finde de svenske analoge svenske kanaler.
Mener dog ikke det kan være et software problem.

Du skal være opmærksom på hvis du anvenner MCE at det ikke understøtter dvbsubtitles.