Avatar billede rasmusv Nybegynder
22. maj 2001 - 16:57 Der er 21 kommentarer

Underlige knapper

Jeg har et stort problem...

Da jeg på et tidspunkt tændte for min comp med WinME stod alle tekster med størrelse 6 samtidig var alle standard-knaper lavet om. (fx. er min ned-pil blevet til et lille 6-tal og minimer til et lille 0) Jeg har fået gjort skriften stor igen, men er der nogen, der kan hjælpe med at få de almindelige knapper tilbage??

takker for hjælpen
Avatar billede hejberg Juniormester
22. maj 2001 - 17:09 #1
hej har du lavet om på skræm opsættening eller har du skifte grafikkort ud ?

installer igen grafikkort og din skræm .

håber dette hjælper..

hejberg
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. maj 2001 - 17:59 #2
vælg egenskaber for skærm - fanebladet udseende - under farveskema vælger du Windows standard og klikker ok.
Avatar billede rasmusv Nybegynder
22. maj 2001 - 18:27 #3
Nej, jeg har ikke skiftet opsætning eller lign.
Jeg har prøvet at vælge windows stardard opsætning...
Jeg håber I har flere gode idéer
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. maj 2001 - 18:28 #4
hmm..har du installeret nogen programmer for nylig der kan have haft indflydelse på din opsætning?
Avatar billede rasmusv Nybegynder
22. maj 2001 - 18:31 #5
Jeg har for noget tid siden installeret Colorific, men det er snart en måned siden..
Avatar billede makse Nybegynder
22. maj 2001 - 18:53 #6
Prøv Start - programer - tilbehør - systemværktøjer - systemgendanelse
Eller start op i fejlsikret tilstand, og lav en scandisk.
Avatar billede rasmusv Nybegynder
22. maj 2001 - 19:19 #7
Det virker ikke...
Avatar billede makse Nybegynder
22. maj 2001 - 19:23 #8
Er Active Desktop slået fra, under skærmegenskaber?
Avatar billede rasmusv Nybegynder
22. maj 2001 - 19:37 #9
Det hjælper ikke at slå det fra.. har prøvet
Avatar billede makse Nybegynder
22. maj 2001 - 19:51 #10
Prøv følgende, hvis du ikke har prøvet det.
Gå ind i Skærmegenskaber > Udseende - vælg \'Aktiv titel linie\' under Element, og lav om på størelsen der.
Avatar billede rasmusv Nybegynder
22. maj 2001 - 20:02 #11
Det har jeg prøvet.. det er ikke størrelsen, der er problemet.. istedet for fx. X-et. der skal kunne lukke et program er der nu et r..
Avatar billede makse Nybegynder
22. maj 2001 - 22:02 #12
Mystisk. Du skulle måske overveje at reinstallere, oven i den nuværende installation.
Prøv Start - Kør > MSInfo32.exe Tag en kig på Fejl log, under funktioner.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
23. maj 2001 - 10:06 #13
sikker på at det ikke er en sjov virus ? Jeg kender en som havde en lignede virus fornyelig.
Avatar billede rasmusv Nybegynder
23. maj 2001 - 10:28 #14
Sikker kan man jo aldrig være... men jeg har ikke åbnet nogen \"sjove\" det sidste stykke tid..
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
27. maj 2001 - 17:20 #15
Hvordan går det med problemet?
Avatar billede rasmusv Nybegynder
27. maj 2001 - 17:27 #16
jeg kan ikke løse det...
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
27. maj 2001 - 17:30 #17
Du kan så prøve 3 ting.

1. Prøve at gendanne dit windows fra den sidste dag hvor det virkede. Deter en indbygget funktion i WinME.

2. Eller du kan installere WinMe ovenpå dit gamle. Altså uden at formatere først. På den måde mister du ingen filer.

3. Format c:
Avatar billede rasmusv Nybegynder
27. maj 2001 - 17:35 #18
Jeg har desværre fået slettet mine restorepoints..
men det kunne jo være at man skulle prøve med en geninstallation..
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
27. maj 2001 - 17:37 #19
ja det tager 30 minutter så det er da værd at prøve :)
Avatar billede makse Nybegynder
27. maj 2001 - 17:41 #20
Rasmusv > Du kunne havde sparet noget tid, hvis du havde prøvet det, da det først blive foreslået.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 14:32 #21
Lukketid !