Avatar billede biacon Nybegynder
06. december 2006 - 14:28 Der er 8 kommentarer

Nero Bakitup

Er der nogen der ved hvad der er gåt galt, når jeg har restored en backup og filerne fylder ca. 200 gange mere end de gjorde oprindeligt. Som eks. fylder en alm. word fil ca. 7 Gb
Avatar billede off-line Nybegynder
06. december 2006 - 21:04 #1
Er det ikke gået galt allerede, da du lavede dit Image, hvor stort er det?
Det du fortæller lyder fantastisk, har aldrig hørt noget lignende.
Når du åbner mappen med Word, hvad ser du så, ligger filerne som gengangere?
Avatar billede off-line Nybegynder
06. december 2006 - 21:06 #2
Du har, foruden dette, 6 ud af 11 spørgsmål, som du ikke har lukket. Husk dem nu.
Avatar billede biacon Nybegynder
07. december 2006 - 11:36 #3
Jo jo jeg skal nok rydde op i mine spørgsmål...
Jeg har backet hele min hd op og den word jeg nævnte som eksempel er kun en enkelt word fil som fylder så meget.
Avatar billede off-line Nybegynder
07. december 2006 - 13:07 #4
Det begriber jeg ikke. En mappe med Word kan da ikke fylde 7GB, hvis der
ikke ligger andet i mappen. Hvor megen plads af din disk har du brugt?
Prøv eventuelt dette lille freeware, til at overskue plads og forbrug.
http://www.explorerxp.com/
Avatar billede off-line Nybegynder
09. december 2006 - 00:57 #5
Fandt du ud af det?
Avatar billede biacon Nybegynder
11. december 2006 - 13:13 #6
Jeg kan godt forstå du syntes det lyder mærkeligt. Jeg backede mine data up til en extern HD med en kapacitet på 500 Gb. Mængden af data jeg backede up var ca. 32 Gb. Efter jeg retorede dataene til Den samme externe HD fyldte dataene som sagt meget meget mere, selv om der ikke er plads til så megen data. Når jeg så prøver at flytte dataene tilbage til deres oprindelige placering på min laptop stopper det ret hurtigt fordi det fyler for meget. Jeg har også prøvet at tilgå den externe HD fra en anden PC, her kan jeg også se at dataene fylder mange mange Tb selvom de reelt ikke kan være på den externe HD. Jeg kigger lige på dit link....
Avatar billede off-line Nybegynder
11. december 2006 - 14:05 #7
Jeg forstår det stadig ikke, men det må vel være Nero, som har gået bananas?
Avatar billede off-line Nybegynder
14. december 2006 - 13:11 #8
Fandt du en forklaring på det mærkelige fænomen?