Avatar billede sierradriver Nybegynder
05. december 2006 - 21:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Lig en side ned og behold sidehoved i "toppen"

Jeg er igang med en større rapport, og har behov for at ligge en enkelt side ned. Det er også fint og nemt nok :)

Mit problem er at jeg vil have at sidehoved og sidefod er placeret rigtigt (således at de er placeret i top og bund, set som siden står op), og altså ikke som Word gør som standard hvis man ligger en side ned via sideopsætning, og "ligger" sidehoved og sidefod ned.

Håber det er forståëligt, og at en kan hjælpe :)
Avatar billede sierradriver Nybegynder
05. december 2006 - 21:06 #1
Diverse spade-fejl i teksten, lig-læg osv., det kan nemt komme til at gå for hurtigt :)
Avatar billede vesth Nybegynder
05. december 2006 - 22:17 #2
Undgå at ændre på siden, du skal i stedet ændre retning på teksten og evt. billeder.
Du kan indsætte en tekstbox, hvor i du kan ændre retning på teksten, eller du kan markere teksten og klikke insæt tekstboks hvorefter teksten bliver lagt ind i en tekstboks hvorefter du kan ændre retningen :-)
Avatar billede sierradriver Nybegynder
06. december 2006 - 09:08 #3
Tak for dit svar, det virkede også helt fint, indtil jeg skulle gøre det på en side med en alt for bred tabel, det er ikke muligt at have tabeller i en tekstboks, hvor man vil ændre tekstretningen desværre.
Avatar billede vesth Nybegynder
06. december 2006 - 09:39 #4
I en tabel skal du ikke bruge en tekstboks, du kan ændre retning direkte i tabellen.
Avatar billede sierradriver Nybegynder
06. december 2006 - 09:42 #5
Der må være en bedre løsning, men det her vil klare det indtil videre, tak for hjælpen, og point på vej :)