Avatar billede azzyh Nybegynder
05. december 2006 - 19:24 Der er 23 kommentarer

DITNAVN.minside.dk

Hej.
Nogle her der kan hjælpe mig?
Jeg vil gerne have sådan, at en går ind på DITNAVN.minside.dk og derefter står der så DITNAVN er sød. Kan nogle herinde hjælpe mig, eller skal jeg betale de 100kr for at en skal lave det?

På forhånd tusinde tusinde tak.

mvh
Azzyh
Avatar billede kdjweb Nybegynder
05. december 2006 - 19:40 #1
Hvem bliver du hostet hos?
Avatar billede simplus Nybegynder
05. december 2006 - 19:58 #2
<?php
echo $_SERVER['HTTP_HOST'];
?>

måske
Avatar billede simplus Nybegynder
05. december 2006 - 20:05 #3
Evt.

<?php
$full_url = sprintf($HTTP_HOST);
$subdomain = "";

for($i = 0;$i<=strlen($full_url);$i++)
{

  $dummy = substr($full_url,$i,1);

  if($dummy == ".")
  {
  break;
  }

  $subdomain = $subdomain.$dummy;
  echo $subdomain;
}
?>
Avatar billede azzyh Nybegynder
05. december 2006 - 20:23 #4
Hva mener du med det?
Og hvor skal jeg sætte det henne?
Håber du kan hjælpe, og tak for din hjælpsomhed.
Avatar billede simplus Nybegynder
05. december 2006 - 20:25 #5
Altså, variablen $subdomain indeholder navnet på subdomainet. Så skal du bare indsætte det i en sætning.. du kan tilføje dette før den sidste } i mit eksempel:

echo $subdomain ." Er sød";
Avatar billede azzyh Nybegynder
05. december 2006 - 20:31 #6
skal jeg ligge det i index filen?
Avatar billede simplus Nybegynder
05. december 2006 - 20:36 #7
Det er irrelevant, bare det ligger der hvor der skal vises. Hvis din besked skal vises på forsiden så skal det stå i index

Nu ved jeg så ikke hvor meget du programmere, men det burde da være indlysende :-)

Sig til hvis du får problemer.
Avatar billede azzyh Nybegynder
05. december 2006 - 20:40 #8
Hej.
Okay.
Ja jeg for problemer.
Det virker kun når man skriver www.
og...
Den printer ikke "subdomainet" den printer bare "Er sød".
Prøv selv: www.simplus.azzyh.dk .
Også lige noget andet...
Foreksempel kan du se på http://simplus.fuckingloveyou.com , noget ala sådan noget ( bare ikke hvor man ska ha skrevet sit navn i billedet. ) jeg vil have det i index så man ikke behøver skrive www.simplus.azzyh.dk/fil.php.

Håber du kan hjælpe, og tak igen for din hjælpsomhed.
Avatar billede simplus Nybegynder
05. december 2006 - 20:43 #9
Ja undskyld jeg spørger men er dette en joke?
Du har lagt en trojansk hest ind på dit første link?
Heldigvis er jeg godt beskyttet med firewall og antivirus så den blev slettet med det samme.

Jeg beder dig venligst fjerne filen så vi kan fortsætte.

jeg skal lige høre om du vil have navnet på et subdomain eller er det bare et helt random navn du skriver?
Avatar billede azzyh Nybegynder
05. december 2006 - 20:44 #10
også lige noget andet, igen igen..
nu når man går ind på www.azzyh.dk står der i toppen "Er sød" også.. kan jeg ikke lave en slags if sætning "if empty echo" ..

Tak for din hjælpsomhed
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
05. december 2006 - 20:46 #11
hey.. jeg har lidt af samme problem..

vil gerne have sådan at man kan skrive f.eks. www.superrob.habboroyal.dk også bliver man redictet til brugerens profil..
Avatar billede azzyh Nybegynder
05. december 2006 - 20:51 #12
Hej.
Der er ja nogle par stykker der siger der er trojan, men det er fordi jeg har kryptering i kildekoden så man ik kan se det, det der gør det. men jeg fjerner lige kryptering.php
...
nej det skal være et helt random navn jeg ska skrive, hvor så den ska printe NAVN er sød.
Avatar billede simplus Nybegynder
05. december 2006 - 20:51 #13
Altså så kan du bare skrive

if (isset($variabel)) {
[koden her]
}else{
header("Location: index.html");
}
Avatar billede simplus Nybegynder
05. december 2006 - 20:54 #14
supersquirrel:

prøv denne:

<?php
$full_url = sprintf($_SERVER[HTTP_HOST]);
$subdomain = "";

for($i = 0;$i<=strlen($full_url);$i++)
{

  $dummy = substr($full_url,$i,1);

  if($dummy == ".")
  {
  break;
  }

  $subdomain = $subdomain.$dummy;
  echo $subdomain;
}

header("Location: vis_profil.php?navn=$subdomain");
?>
Avatar billede simplus Nybegynder
05. december 2006 - 20:55 #15
det forudsætter så bare at du bruger en vis_profil.php til at vise en brugers profil og at du bruger en GET der hedder "navn" som indeholder brugernavn på besøgende.
Avatar billede azzyh Nybegynder
05. december 2006 - 20:59 #16
kunne du hjælpe mig?
Avatar billede azzyh Nybegynder
05. december 2006 - 21:08 #17
Hej.
Jeg tror jeg har været lidt dum..
Jeg vil have så at når man skriver http://Simplus.azzyh.dk så skal den gå til http://azzyh.dk/?fag=Simplus

Skal jeg bare bruge denne :
<?php
$full_url = sprintf($_SERVER[HTTP_HOST]);
$subdomain = "";

for($i = 0;$i<=strlen($full_url);$i++)
{

  $dummy = substr($full_url,$i,1);

  if($dummy == ".")
  {
  break;
  }

  $subdomain = $subdomain.$dummy;
  echo $subdomain;
}

header("Location: http://azzyh.dk/?fag=$subdomain");
?>

?

Hvis jeg gør, så går den ik ind i http://azzyh.dk/?fag=subdomain den skriver bare :
ssisimsimpsimplsimplusimplus
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at E:\hjemmesider\azzyh\azzyh.dk\index.php:16) in E:\hjemmesider\azzyh\azzyh.dk\index.php on line 19

også kommer resten af index filen.
Avatar billede simplus Nybegynder
05. december 2006 - 21:14 #18
Det betyder at du udskriver tekst før en header.. Det skal der lige rettes op på selvfølgelig.. Slet linien
echo $subdomain;
Avatar billede azzyh Nybegynder
05. december 2006 - 21:18 #19
Okay, det har jeg nu gjort.. nu prøv selv at gå ind i http://simplus.azzyh.dk .. den loader total meget.. Men den går ikke ind. Kun loade loade loade.. :'/
+ den gider heller ik nu gå ind på azzyh.dk heller.
Avatar billede azzyh Nybegynder
05. december 2006 - 21:19 #20
Skal sove nu, skriv svar eller kommentar eller noget, jeg lover at svare tilbage imorgen :).
Skal se film. Vises!
Avatar billede simplus Nybegynder
05. december 2006 - 21:26 #21
Jeg får en trojan igen, slut med hjælp herfra.
Held og lykke.
Avatar billede azzyh Nybegynder
06. december 2006 - 11:53 #22
Hej.
Jeg har ikke virus på min side? / trojan / keylogger?
Du kan evetuelt få min index fil, hvis du er intresseret den er i php og den er ikke includet med nogle trojan filer eller noget. Håber du stadig vil hjælpe.. Ber dig please :-o
Avatar billede azzyh Nybegynder
07. december 2006 - 17:00 #23
Nogle der kan hjælpe :/