Avatar billede jtofte Nybegynder
02. december 2006 - 16:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

smtp mail

Hej

Jeg er ved at lave noget webshop af en art, jeg er kommet til at jeg skal sende mails ud, men det er bare hvordan jeg gør det smartest, jeg viser en side med ordrebekræftigelsen så det vil være smart om det bare kunne tage indholdet og smide i en mail som html.
Er der en smart metode hvor man sige panel.ToHtml eller noget lignende

venlig hilsen
Jakob Toftegaard
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
02. december 2006 - 16:29 #1
Det smarte ville være at sammensætte HTML'en i en string som du så viser i dit Panel, _og_ bruger til at sende som mail...
Avatar billede jtofte Nybegynder
02. december 2006 - 16:50 #2
problemet er at jeg har et par gridviews i mit panel, den måde havde jeg også tænkt på, men det er ret bøvlet.
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
02. december 2006 - 17:25 #3
det er muligt at få indholdet af en kontrol renderet til en string.. Måske kan du bruge dette:

StringBuilder sb = new StringBuilder();
StringWriter sw = new StringWriter( sb );
HtmlTextWriter textWriter = new HtmlTextWriter( sw );

mitPanel.RenderControl( textWriter );
string html = sb.ToString();
Avatar billede jtofte Nybegynder
03. december 2006 - 12:40 #4
Det var lige det jeg skulle bruge, smider du ikke et svar
Avatar billede jtofte Nybegynder
23. april 2012 - 13:31 #5
lukker