Avatar billede hero4life Nybegynder
30. november 2006 - 21:58 Der er 16 kommentarer

sælges Funsms.dk med side sælges til højste bud

Funsms.dk har været online i 2½ uge. der har været 2000 unikke besøg siden den 19/11-06
og 44 tilmeldte bruger

Funsms.dk er et sted hvor brugerne kan hente gratis indhold til deres mobiltelefoner. Brugerne kan osse selv upload filer med billeder, hvor de kan få stemmer af andre bruger. Det er taget mig lang tid at bygge siden op . og pga uddannelse har jeg ikke tid til at update siden, desværre.
Avatar billede hero4life Nybegynder
30. november 2006 - 22:04 #1
*rettelse*Funsms.dk er et sted hvor brugerne kan hente gratis indhold til deres mobiltelefoner. Brugerne kan osse selv upload filer med billeder, hvor de kan få stemmer af andre bruger. Det har taget mig lang tid at bygge siden op . og pga uddannelse har jeg ikke tid til at update siden, desværre.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. november 2006 - 22:34 #2
du må ikke oprette to enslydende spørgsmål
Avatar billede cpufan Juniormester
30. november 2006 - 23:06 #3
kan vi blive enige om at der praktisk taget ikke er noget indhold, så der er i bund og grund et domænenavn + en ide du sælger
Avatar billede illuzion1337 Nybegynder
02. december 2006 - 13:09 #4
Jamen så byder jeg da en 50,-. Hvad siger du til det?
Avatar billede hero4life Nybegynder
02. december 2006 - 13:47 #5
Cpufan, endten er du blind eller osse skal du da lære at se efter FØR du udtaler dig. der er pt 225 filer som er uploadede på siden, og har over 500 mb billeder/ringetoner/mobilspil osv. som bare skal uploads !. Pt kommer der ca 10 nye bruger Hverdag, og der er gennemsnitlig 50-60 Unikke besøg om dagen og det er pænt godt gået når man tænker på at siden KUN har været online i 3 uger, uden den store form for annoncering !
Avatar billede hero4life Nybegynder
02. december 2006 - 13:48 #6
Illuzion,  ta det nu seriøst, det jo latterligt det bud, webhotelet har kostet mere.
Avatar billede cpufan Juniormester
02. december 2006 - 14:15 #7
jeg er ikke blind - men jeg gider da ikke oprette mig, for at se om der evt. skulle være filer længere inde. Så skulle du oplyse en demokonto som man kan logge ind på. Men så falder nybrugeroprettelserne vel for meget.
der var ikke nogen filer i public-området.
Avatar billede hero4life Nybegynder
02. december 2006 - 14:36 #8
Nej, man skal oprette sig som bruger før man kan hente tingene.

ellers kan det jo misbruges.

demokonto:
brugernavn: demo
password:demo
Avatar billede hero4life Nybegynder
02. december 2006 - 14:38 #9
password:demodemo
Avatar billede jens_k Nybegynder
09. januar 2007 - 09:25 #10
Hvilket prisleje forventer du?
Avatar billede hero4life Nybegynder
09. januar 2007 - 15:14 #11
Du kan komme med et bud . så kan vi det det derfra.

mvh mikkel
Avatar billede notebookonline Nybegynder
11. januar 2007 - 22:19 #12
Jeg byder dig 500,00
Avatar billede hero4life Nybegynder
11. januar 2007 - 22:27 #13
Mere
Avatar billede jens_k Nybegynder
11. januar 2007 - 22:33 #14
Får man en kvittering? haha
Avatar billede hero4life Nybegynder
11. januar 2007 - 22:33 #15
hehe kan vi godt finde ud af
Avatar billede notebookonline Nybegynder
11. januar 2007 - 23:43 #16
Du kan sende en mail til mig med din pris, så finder vi ud af det.
salg@notebookonline.dk