Avatar billede poulsgaard Praktikant
30. november 2006 - 13:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af SEO på web-ice.dk

Hejsa

Jeg er ved at være færdig med siten til min forretning der bl.a. udlejer slushice maskiner.

Jeg ligger dog noget efter de firmaer jeg ellers sammenligner mig med i en søgning på "slushice" på google.

Er der nogle der har nogle gode kommentarer til ændringer på siten der vil forbedre min placering på google søgeresultatet.

PFT

Peder Poulsgaard
Avatar billede kalp Novice
30. november 2006 - 13:30 #1
Avatar billede kalp Novice
30. november 2006 - 13:30 #2
Avatar billede kalp Novice
30. november 2006 - 13:32 #3
Det der reklame der kommer frem når man logger på kom ned meget langt ude i venstre side.. ved ikke om det er meningen.

men rettelser til din forside..

de der billede bør ikke have en hvid baggrund!

og din tekst ligner jo ikke hinanden..

Hos WEB-ICE kan du leje slushice maskiner til fester af enhver slags.

Vi kan tilbyde følgende smagsvarianter Blue Ice, Filur, Hindbær og Tutti frutti.

Vores maskiner er meget populære til voksenfester, hvor der fx. tilsættes vodka

længere nede er der dette

Hos WEB-ICE kan du leje popcorn maskiner til børnefødselsdagen eller fest af enhver slags.

Popcorn kommer i praktisk bøtte, der passer til en portion. Du vælger selv størrelsen på dine bæger

=) ..
Avatar billede kalp Novice
30. november 2006 - 13:33 #4
ellers pæn side.. dog mangler du WEB-ICE på pris siden.. der ser lidt tomt ud.!
Avatar billede goose Nybegynder
30. november 2006 - 14:17 #5
Du bør flytte dine javascripts ud i en ekstern fil og så inkluderer denne fil på dit site istedet for, så undgår du unødig kode.

Du bør flytte CSS til en ekstern fil.

Du starter dit indhold med <H3>, brug istedet <H1>, style den evt. med noget CSS

Generelt har du ordet "slushice" stående for få steder på dit site og oven i købet bruger du en variant, nemlig "slush-ice"

Skaf dig nogle flere indgående links med "Slushice" i linkteksten.

/Goose
Avatar billede poulsgaard Praktikant
05. december 2006 - 14:13 #6
Ok jeg har lavet nogle få rettelser nu,

Er der flere der har nogle kommentarer?
Avatar billede kalp Novice
12. december 2006 - 19:44 #7
Ja.. page cannot be displayed=)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. december 2006 - 19:48 #8
Du skal sørge for at angive det rigtige tegnsæt (selv om søgemaskiner er gode til at gætte), og tag lige at få hevet den igennem http://validator.w3.org/ - igen er søgemaskiner gode til at gætte, men det er da bedre at gøre det korrekt.

Står alle dine ord i metatags på samme side, for alle dine sider?
Avatar billede kalp Novice
12. december 2006 - 23:48 #9
dine billeder har stadig hvid baggrund.
Avatar billede terkel-g Nybegynder
02. januar 2007 - 10:32 #10
Hvis du gerne vil længere op på Google skal du læse dette http://www.djh.dk/ejour/1004/40SeOptim.html

men ellers husk at opdatere din side (det går google også efter)
lav en robots.txt fil (gå ind på www.html.dk, der kan du finde en guide til hvordan du koder en robots.txt fil.
Avatar billede poulsgaard Praktikant
26. oktober 2017 - 15:16 #11
Tænk at det er over 10 år siden at jeg lavede min første webshop.
I dag hedder den https://festbyen.dk og vi sælger alt i festartikler til temafester og børnefødselsdage.

God dag til Jer derude.