Avatar billede dingemann Novice
30. november 2006 - 00:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

[.NET 2.0] CSS skrevet i ASP

se i .NET 1.1 kunne man angive et CSS i <head> som

<link href="css/stylesheet.ASP" rel="stylesheet" type="text/css" />

altså et asp-css som så genererede noget kode som så var CSS'et - fx så lavede jeg en randomgenerator til hexfaver som så blev sat på forskellige steder i CSS-koden

color: #<%=randomColorGenerator()%>;

... der så refererede til en funktion i toppen af css/asp-filen der returnerede random hex-tal...

Men det kan man så åbentbart ikke længere i ASP.NET 2.0 - kan dette omgås på nogen måde - jeg er temmelig afhængig af ASP i CSS
Avatar billede coderdk Praktikant
30. november 2006 - 02:55 #1
Du husker at sætte content typen til text/css ?
Avatar billede dingemann Novice
30. november 2006 - 09:28 #2
er det ikke det jeg har gjort med

type="text/css" />

?
Avatar billede coderdk Praktikant
30. november 2006 - 16:10 #3
Nope, der fortæller du bare hvad den skal forvente, dit script skal også sende text/css som content type...
Avatar billede dingemann Novice
01. december 2006 - 12:00 #4
jamen hvad venter du på? hit med noget content typen til text/css så :)
Avatar billede coderdk Praktikant
01. december 2006 - 17:04 #5
det er vel noget med at sætte this.ContentType = "text/css"; i din page init?
Avatar billede dingemann Novice
06. december 2006 - 10:15 #6
uhm - jeg går en anden vej uden om og bruger istedet en webusercontroller - vil du ha point?
Avatar billede coderdk Praktikant
06. december 2006 - 10:22 #7
Nah, nap dem selv :)
Avatar billede dingemann Novice
06. december 2006 - 10:27 #8
jo kom nu!
Avatar billede coderdk Praktikant
06. december 2006 - 10:45 #9
hehe ok :)
Avatar billede dingemann Novice
06. december 2006 - 12:49 #10
godtså