Avatar billede koden Novice
28. november 2006 - 14:01 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

driver til wireless pcmcia kort

jeg har et wireless LAN PCMCIA card IEEE 802.11G
Model: NQ-9040

ud over mac adress,FCC ID og serienr. er der ingen oplysninger på det overhovedet.

Hvor finder man driver til sådan en??
Aida32 fortæller mig blot at det er en netværks controller (NODB)
Google har jeg prøvet...
Avatar billede hauervig Nybegynder
28. november 2006 - 14:41 #1
det må være et NorthQ netkort.
Avatar billede koden Novice
28. november 2006 - 14:53 #2
ja det tænkte jeg også. men kan ikke finde noget på www.northq.com
Avatar billede koden Novice
11. december 2006 - 22:34 #3
de siger at driver er "indbygget2 i pcmcia port, så hvis XP ikke finder den er kort defekt ???
Avatar billede msnplayer Nybegynder
02. januar 2007 - 15:15 #4
Der var driver med til mit er jeg ret sikker på .... men har samme problem da kassen med drivercd er blevet væk...

er der nogen der kan hjælpe med en drver?? også Nq-9040
Avatar billede hauervig Nybegynder
16. januar 2007 - 20:18 #5
Hej igen, jeg har kigget i gemmerne og har fundet en driver cd til Nq-9040. Kan jeg sende driveren pr mail?
Avatar billede koden Novice
16. januar 2007 - 22:10 #6
Jeg købte et kort mere og brugte den driver til begge kort.
men måske msnplayer stadig mangler???
Du kan uploade den til en af de sider med masser af upload plads..

I øvrigt sjovt. Jeg ringede 2 gange til north-Q som sagde, at hvis XP ikke kunne finde kortet, så var det defekt. De lagde med vilje ikke driver med til den.
Sikke noget vrøvl....
Avatar billede msnplayer Nybegynder
19. januar 2007 - 17:47 #7
Hejsa...ja jeg mangler stadig... og hvis en af jer gider og sende den i en mail ville jeg blive meget lykkelig... og så skal jeg nok smide den op et sted hvor den er til fri download

Msnplayer@gmail.com

på forhånd tak
Avatar billede koden Novice
19. januar 2007 - 22:33 #8
På mandag får du den...
Avatar billede hauervig Nybegynder
20. januar 2007 - 14:22 #9
Hej jeg har sendt den til din mail. Mvh Hauervig.
Avatar billede msnplayer Nybegynder
21. januar 2007 - 14:12 #10
Så siger jeg tusind tak... er det noget med man kan give point eller noget?
Avatar billede scrinx Nybegynder
05. februar 2007 - 07:44 #11
Er der en der evt. vil sende driveren til mig.

Adressen er surfer@mail.dk
Avatar billede hauervig Nybegynder
05. februar 2007 - 20:19 #12
ja det kan jeg da godt.
Avatar billede 666diablo Nybegynder
12. februar 2007 - 21:58 #13
Nu når i er så flinke kunne den ikke sendes til : yaxamanguld@gmail.com takker
Avatar billede koden Novice
13. februar 2007 - 06:21 #14
har i fået den fra hauervig?
Avatar billede koden Novice
13. februar 2007 - 09:37 #15
jeg svarer lige selv på den :-)
Avatar billede hauervig Nybegynder
13. februar 2007 - 11:19 #16
Jep driveren er sendt til 3 stk nu, den må snart være godt spredt med mange kilder haha
Avatar billede stigbf Nybegynder
11. september 2007 - 21:14 #17
Er problemet løst? Jeg har en driver.
Avatar billede weblance Nybegynder
30. januar 2009 - 15:36 #18
Hej

Jeg sidder nu med samme problem som 'koden'. Jeg har kortet NQ-9040 men mangler en driver. Er der nogen af jer der vil sende en til mig?
Avatar billede hauervig Nybegynder
31. januar 2009 - 10:06 #19
Hej Web! Jeg ha stadig driveren liggende, hvis det er ? Kan Maile den eller noget.Mvh Hauervig
Avatar billede weblance Nybegynder
31. januar 2009 - 10:14 #20
Ja tak Hauervig! Du må gerne maile den til post snabela weblance punktum dk. Takker!
Avatar billede hauervig Nybegynder
31. januar 2009 - 14:08 #21
Har sendt den til dig. MVH Hauervig
Avatar billede mily Nybegynder
10. juni 2009 - 22:03 #22
Hvor smukt! har knoklet med at finde en driver til sådan et kort. Og så falder jeg over denne her gamle tråd, der til mit held stadig er aktiv! Det reddede sgu min dag.
Kan en af jer sende den til mly(at)jv.dk?

På forhånd tusind tak for hjælpen.
Avatar billede weblance Nybegynder
11. juni 2009 - 12:18 #23
Hej mily

Jeg har lige sendt driveren til dig!

MVH

Carl
Avatar billede mily Nybegynder
11. juni 2009 - 14:08 #24
Hej Carl

Tak skal du have. Men din mail nåede aldrig frem.
Prøv evt. på mikkel@lysgaard.net.

mvh
Mikkel
Avatar billede weblance Nybegynder
11. juni 2009 - 14:19 #25
Har nu sendt til ovenstående!
Avatar billede einsbohr Nybegynder
15. september 2009 - 19:05 #26
Hej.

Selvom det jo ser ud til at det er længe siden tråden er startet men stadig fungerer prøver jeg lige også.. :-)

er der nogen der vil sende mig driveren på flemmingmunk@hotmail.com så vil jeg blive rigtig glad for det:-)
Avatar billede rodey76 Nybegynder
24. september 2009 - 18:29 #27
Jeg står os i den situation, at jeg mangler den driver til model:NQ-9040..

Så hvis der er en der kan sende den til henrikjul727@hotmail.com vil jeg virkelig blive glad..

På forhånd tak.. :)
Avatar billede rodey76 Nybegynder
09. november 2009 - 22:21 #28
Har forøvrigt fundet et sted hvor man kan downloade driveren, efter jeg selv bad om hjælp..

Link er her : http://download.driverguide.com/driver/Nq-9040/Other+Companies/d881399.html
Avatar billede poppe10 Nybegynder
27. marts 2010 - 00:20 #29
hej er der en som er behjælpelig med en driver, står også og mangler en, takker..  mail: fam.stephansen@hotmail.com