Avatar billede jimmis Nybegynder
27. november 2006 - 14:39 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Warp af billede

Hvis jeg har et billede, som jeg vil "bøje" om et rundt objekt/billede (eksempelvis Jorden), er der så en nemmere metode end Warp-funktionen?

Jeg tænkte på, kan man ikke markere det rundt objekt på en måde, så den selv definerer den linje der skal bøjes om?

Jeg håber I forstår hvad jeg mener. Det skal flugte med den runde linje i det runde objekt.
Avatar billede amigafreak Nybegynder
28. november 2006 - 22:24 #1
prøv under Filter / render / 3D transform  den kan smide det rundt om en cirkel cylender eller boks...

håber det kunne bruges
Avatar billede louisek Mester
29. november 2006 - 11:13 #2
Kan du forklare mere detaljeret? - for jeg kan nemlig ikke få den funktion til at virke (kører CS)

Mvh
Louise
Avatar billede louisek Mester
29. november 2006 - 11:18 #3
Avatar billede jimmis Nybegynder
29. november 2006 - 14:44 #4
Jeg bruger CS2, og kunne heller ikke finde det menupunkt amigafreak omtaler. Men tak for den tutorial louisek.
Avatar billede amigafreak Nybegynder
29. november 2006 - 18:28 #5
aaah kan nok ha noget med det at gøre :-)  menu punktet ligger i 7'ern som tutorialen viser i punkt " C. 3D Transform the label "