Avatar billede scuderia Nybegynder
25. november 2006 - 17:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Endnu et: Køb af RAM spørgsmål?

Hej experts!

Jeg står nu i den situation, at ville opgradere min bærbare Acer maskine med mere RAM.
Den er nu udstyret med 2x256, hvor det tilsyneladende kun er det ene der er tilgængeligt for udskiftning (hvor er det andet?). Det nye modul skal jo derfor kunne fungerer optimalt med det indbyggede. (Er det ikke muligt at udskifte begge muduler?)

I manualen står at computeren understøtter DDR-DRAM, og hukommelsen kan udvides til 2Gb, med 200-pin soDIMM-moduler DDR 333 RAM.

Men hvilke kan jeg så bruge?
Hvilken PCxxxx, DDR ?, CLx,x? og hvad er forskellen på SO-DIMM 200 og DIMM 200? Og Dual Channel RAM?

Så er der noget der kaldes RAM-Specifik, som er dyrere. Men er det en fordel at vælge denne slags?

Er der nogen som har tid og lyst, til at guide mig videre...?

Venligst
Scuderia
Avatar billede loppehund Nybegynder
25. november 2006 - 17:24 #2
specifik = specifikationer :D

Det er ikke et mærke
Avatar billede scuderia Nybegynder
25. november 2006 - 17:39 #3
Avatar billede loppehund Nybegynder
25. november 2006 - 17:41 #4
Jeg ville tage de billige
Avatar billede scuderia Nybegynder
01. december 2006 - 17:41 #5
Takker,

Send et svar :)
Avatar billede loppehund Nybegynder
02. december 2006 - 15:13 #6
hep