Avatar billede herberth Juniormester
24. november 2006 - 21:50 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

500 kr til den hurtige

Hej
Jeg har en test jeg ikke kan få til at virke
Kan du få den til at virke betale jeg gerne 500 kr.

1) Testen starter på en side hvor der bagved ligger noget javascript
2) På selve html siden står koderne til testen
3) Når man klikker på "Vis resultat kommer man til en ny side

DU KAN EVT. SE HVORDAN DET SER UD HER:

http://www.netspirit.dk/new/?page=308 - Her starter man testen
http://www.netspirit.dk/new/?page=363 - Her får man resultatet
Avatar billede steent Nybegynder
24. november 2006 - 21:57 #1
Prøv at erstatte spspm130 med spm10
Avatar billede herberth Juniormester
24. november 2006 - 22:05 #2
jeg prøver - øjeblik
Avatar billede jokkejensen Novice
24. november 2006 - 22:06 #3
sindsygt... 109 KB HTML.. aldrig har jeg set så meget, for så lidt..

Nå..

Men har du ikke konkurrencen for sig selv - det er jo umuligt at arbejde med ?
Avatar billede steent Nybegynder
24. november 2006 - 22:07 #4
Tja der er meget HTML, men nu var det jo ikke optimering han spurgte på :)
Avatar billede herberth Juniormester
24. november 2006 - 22:09 #5
Nope - Jeg rettede det - men der kommer stadig ikke noget resultat når man klikker på "Vis resultat"
Avatar billede herberth Juniormester
24. november 2006 - 22:11 #6
Jeg forstår ikke de øvrige kommentarer fra jokkejensen

Hvis koden er helt umulig er en løsning da også at levere en anden kode der virker

Jeg er meget åbnen for forslag
Avatar billede steent Nybegynder
24. november 2006 - 22:13 #7
I spørgsmål 13 skal

m1 rettes til spm13
Avatar billede jokkejensen Novice
24. november 2006 - 22:14 #8
herbert, det var ikke konkurrencen, men at gemme Session id i links, er jo kun til mobile enheder og andet  der ikke tillader session (Søgemaskiner)

Jeg vil gerne se på din konkurrence, men ville også lige forklare dig at 100KB er alt for meget at servicere for en bruger ved hvert request...
Avatar billede steent Nybegynder
24. november 2006 - 22:17 #9
PS.:

I spørgsmål 13 skal

m1 rettes til spm13 2 steder

Så skulle det køre, det gør det ihverfald her ;)
Avatar billede herberth Juniormester
24. november 2006 - 22:20 #10
Ok tak - jeg prøver
Avatar billede steent Nybegynder
24. november 2006 - 22:24 #11
Sådan, så har du bare lidt fejl på næste side også ;)
Avatar billede herberth Juniormester
24. november 2006 - 22:24 #12
Nu kommer jeg da til - http://www.netspirit.dk/new/?page=363

Men stadig står der ikke scoren af testen - Prøv evt, selv

Testen starter her: http://www.netspirit.dk/new/?page=308
Avatar billede steent Nybegynder
24. november 2006 - 22:26 #13
Jeg har desværre ikke mere tid nu, men du kan skrive til mig på steen@megasystem.dk, hvis du er int. i mere hjælp i weekenden.

PS.: Keep the Spirit er en kanon bog, den står lige ovre på hylden :)
Avatar billede nothingaqua Nybegynder
25. november 2006 - 10:23 #14
steent
du sender resultatet af testetn af afsted til noget der ser sådan her ud
./index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=363&t1="+t1+"&t2="+t2+"&t3="+t3+"&t4="+t4+"&t5="+t5+"&t6="+t6+"&t7="+t7+"&t8="+t8+"&t9="+t9;

hvor t1, t2, t3, t4 osv. indeholder resultatet af testen.

nå vi manuelt prøver at lave et link
http://www.netspirit.dk/new/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=363&t1=4

Cutter den de andre parameter af.
Avatar billede nothingaqua Nybegynder
25. november 2006 - 10:29 #15
Nu er jeg ikke den store javascript hej, men den funktion "url" ser ikke ud til at blive inkluderet på læs-resultat-siden...
Avatar billede herberth Juniormester
25. november 2006 - 14:08 #16
Det er måske problemet - Men hvad skal det ændres til for at virke?
Avatar billede nothingaqua Nybegynder
26. november 2006 - 10:00 #17
<script type="text/javascript">
function url(strParamName){
  var strReturn = "";
  var strHref = window.location.href;
  if ( strHref.indexOf("?") > -1 ){
    var strQueryString = strHref.substr(strHref.indexOf("?")).toLowerCase();
    var aQueryString = strQueryString.split("&");
    for ( var iParam = 0; iParam < aQueryString.length; iParam++ ){
      if (
aQueryString[iParam].indexOf(strParamName + "=") > -1 ){
        var aParam = aQueryString[iParam].split("=");
        strReturn = aParam[1];
        break;
      }
  return strReturn;
}
</script>

og så skal url[] ændres til url()

men det ville være nemmere hvis jeg kunne få adgang til siden. Skriv evt på dedanskelinks@gmail.com
Avatar billede herberth Juniormester
26. november 2006 - 15:32 #18
Jeg har skrevet til jer begge to - På de email adresser I har anført - Dog hgar jeg ikke fået noget svar den vej endnu - Så spørgsmålet er altså stadig åben.

Til nothingaqua - Tak for ovenstående kode - men jeg er meget i tvivl om hvordan den skal indsættes så lidt hjælp videre er nødvendigt hvis jeg skal få det til at virke med din løsning.
Avatar billede cybermike Nybegynder
27. november 2006 - 00:32 #19
Hvis du vil have proffesionel hjælp til at løse opgaven så skriv til mail@mc-solutions.dk.

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede roz Nybegynder
27. november 2006 - 15:29 #20
Hvis du stadig mangler hjælp kan jeg da også tage en kigger. runefyren@gmail.com ;)