Avatar billede saxodk Nybegynder
23. november 2006 - 08:21 Der er 4 kommentarer

Hvor bliver teksten af ?

dette er kode til at sende en mail, baggrunds farven er der, men jeg kan ik se teksten, nogen der kan hjælpe ??

<html>
<head>
<title>xx - E-mail</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<meta http-equiv="Refresh" content="4; URL=index.html">
<style type="text/css">
<!--
body,td,th {
    font-size: 14px;
    color: #FFFFFF;
}
body {
    background-color: #495248;
}
-->
</style></head>
<body>

  <tr>

  <td height="52" valign="middle" align="center"> <table width="100%" height="207" border="0">
      <tr>
        <td align="center" valign="middle" bgcolor="#495248"><?php

if ($send) {
    function tilbage($meddelelse) {
        echo  "$meddelelse\n";
        echo  "<form><input type=button value=\"<<< Tilbage\" onClick=history.back()></form>\n";
        echo  "</body></html>\n";
        exit;
    }

    if (!$navn) tilbage( "<BR><BR>Du har glemt at skrive dit navn...");
    if (!$epost) tilbage( "Du har glemt at skrive din e-mail adresse");
    if (!$emne) tilbage( "Du har glemt at skrive et Enme");
    if (!$tekst) tilbage( "Du har glemt at skrive noget i beskedfeltet");

  $tekst = "$tekst ";

    mail( "xxx@mail.dk", "Mail sendt fra hjemmesiden - Emne: $emne", $tekst, "From: $epost\nX-Mailer: http://$HTTP_HOST$REQUEST_URI");
echo  "xxxx takker for deres henvendelse, og svarer tilbage hurtigst muligt!\n";
}

?>
        <h1>&nbsp;</h1></td>
      </tr>
    </table></td>
  </tr><br>
</body>
</html>
Avatar billede mstorgaard Praktikant
23. november 2006 - 09:33 #1
<html>
<head>
<title>xx - E-mail</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<meta http-equiv="Refresh" content="4; URL=index.html">
<style type="text/css">
<!--
body,td,th,font {
    font-size: 14px;
    color: #FFFFFF;
}
body {
    background-color: #495248;
}
-->
</style></head>
<body>

  <tr>

  <td height="52" valign="middle" align="center"> <table width="100%" height="207" border="0">
      <tr>
        <td align="center" valign="middle" bgcolor="#495248"><?php

if ($send) {
    function tilbage($meddelelse) {
        echo  "$meddelelse\n";
        echo  "<form><input type=button value=\"<<< Tilbage\" onClick=history.back()></form>\n";
        echo  "</body></html>\n";
        exit;
    }

    if (!$navn) tilbage( "<font><BR><BR>Du har glemt at skrive dit navn...</font>");
    if (!$epost) tilbage( "<font>Du har glemt at skrive din e-mail adresse</font>");
    if (!$emne) tilbage( "<font>Du har glemt at skrive et Enme</font>");
    if (!$tekst) tilbage( "<font>Du har glemt at skrive noget i beskedfeltet</font>");

  $tekst = "$tekst ";

    mail( "xxx@mail.dk", "Mail sendt fra hjemmesiden - Emne: $emne", $tekst, "From: $epost\nX-Mailer: http://$HTTP_HOST$REQUEST_URI");
echo  "<font>xxxx takker for deres henvendelse, og svarer tilbage hurtigst muligt!</font>\n";
}

?>
        <h1>&nbsp;</h1></td>
      </tr>
    </table></td>
  </tr><br>
</body>
</html>

Det her bør fungere. Jeg har tilføjet <font>-tags omkring din tekst (:
Avatar billede saxodk Nybegynder
23. november 2006 - 09:40 #2
Tak det virker :-)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
23. november 2006 - 10:36 #3
Var så lidt :)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
03. januar 2007 - 13:15 #4
Accepterer du svar? :)