Avatar billede raan Nybegynder
22. november 2006 - 18:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

obligatorisk selvvalgt opgave

Hej :)
jeg skal til at gå i gang med en opgave (obligatorisk selvvalgt opgave). også har jeg valgt at lave om en programmør af hjemmeside. I opgaven skal der indgå noget skriftligt og en frmvisning af noget.
Har i nogle gode ideér til et produkt? (: - bare kom med en masse forslag.
Avatar billede the_magician Nybegynder
24. november 2006 - 18:39 #1
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dit emne...
>at lave om en programmør af hjemmeside.

En programmør er en person som programmerer ting. Altså han/hun laver "programmer", underforstået til computeren.
En person der laver hjemmeside kaldes ofte en webdesigner eller måske en webprogrammør.
Er det du vil skrive om så en person der laver hjemmeside, altså en web- designer/programmør?

Eller vil du skrive om det at lave hjemmesider? Noget man måske kunne kalde web-programmering?
Avatar billede raan Nybegynder
24. november 2006 - 18:41 #2
Ja, okay .. der var jeg lidt for hurtig.

men jeg snakker om en webprogrammør (:
Avatar billede raan Nybegynder
28. november 2006 - 14:44 #3
hallo?
Avatar billede the_magician Nybegynder
28. november 2006 - 15:46 #4
Jeg ved ikke hvad dine lærer/vejledere stiller af krav til opgaven/produktet. Du lyder som et kreativt menneske. Måske du kunne lave en hjemmeside?
Avatar billede raan Nybegynder
28. november 2006 - 17:46 #5
jamen kravene er at man skal have en rapport/skriftlig opgave + noget fremvisligt/produkt ..

Har tænkt over det, har faktisk lavet min skole's hjemmeside, så kan jo egentlig bare bruge den. men jeg syntes bare det virker som det bliver for "kedeligt" i længden?

FLERE SVAR? :D
Avatar billede raan Nybegynder
13. december 2006 - 23:12 #6
hm.
Avatar billede raan Nybegynder
30. januar 2007 - 17:48 #7
luk.